18 Eylül 1998, Paris Kongre Sarayı.. Belkide bugüne kadar gelmi$ geçmi$ en manalı, en hisli ve bunun gibi bünyesinde bir çok " en " ta$ıyan oyununa ev sahipliği yapıyor.. 

Victor Hugo yazmı$ kitabı ilk önce.. Sonra biz çizgi filmi ile tanı$tık, ardından 12 milyonu geçen izleyicisi ile bu müzikal geldi.. İyi ki de gelmi$, lanet olsun ki izleyemedim! Üstüne üstlük 2005 senesinde Paris'te tekrar sahnelendi aynı ekip ile, yine gidemedim gidemedim!

Kadro demi$ken; Esmeralda Helena Segera, Quasimodo Garou, Frollo Daniel Lavoie, Phoebus ise Patrick Fiori tarafından seslendirilmi$ ve oynanmı$.. Mükemmel kadro ve pek tabii mükemmel sesler.. 

Uzun zamandır bu müzikalin DVD versiyonunu arıyorum, Paris çekimi olmalı pek tabii. Görenlerin, bilenlerin ya da elinde olanların benimle irtibata geçmelerini rica ediyorum :) 

Derken, yakın bir tarihte albümünü buldum. İngilizce, güzel olmu$.. Orjinal dil gibi değil tabii, ne yapalım yetinmek lazım :) 

Efenim, $arkının ingilizce versiyonunu dinlemek isteyenler buraya tıklayarak indirebilirler. 


İlle de video diyenler ise müzikalin en güzel yerlerinden olan, Belle parçasının söylendiği bölümü orjinal dilinde ve ingilizce altyazılı olarak a$ağıdan izleyebilirler ki $iddet ile tavsiye ediyorum :)




edit post

3 Reply to "Notre Dame de Paris"

  • YükseliN on 6 Haziran 2009 05:15

    Video paylaşımınız için tşk.ler. Harkulade...

     

    Bugra on 6 Haziran 2009 13:11

    Rica ederim, zaman ayırıp okuduğunuz ve izlediğiniz için ben te$ekkür ederim asıl..

    Evet, gerçekten harkulade. Muhte$em bir hikayesi var müzikalin.. :)

     

    Anonymous on 5 Nisan 2010 06:51

    Video silinmiş. Lütfen tekrar yükler misiniz???

     
  • Yorum Gönder