Ben yatıyorum,
Sen sanki beni ok$uyorsun..
Biliyorum, değiyor..
Tenimin, tenine değdiğinde ki o sıcaklığı hissediyorum.
Elimi uzatıyorum,
Sen gidiyorsun..

Son birkaç gündür çok sıkıldım.. İnsanlara iyi görünmek zorunda olmaktan sıkıldım. Kötü olduğumu hissettiklerinde " Neyin var? " sorusu ile kar$ıla$maktan sıkıldım çünkü. Yaptığım, istediğim her$eyi elime yüzüme bula$tırmaktan sıkıldım.. Önüme çıkanlardan, çıkmasını umduğum ve çıkmayanlardan sıkıldım.. Kısaca, hayattan sıkıldım.

Biliyorum her$ey cesaret meselesi!

Hissediyorum, sona yakla$ıyorum.

edit post

3 Reply to "Yava$ yava$.. Geliyor.."

  • guguk kuşu on 13 Temmuz 2010 10:32

    korkma:D
    sonlar iyidir. tazelenirsin.

     

    allecra frain on 13 Temmuz 2010 14:06

    Buğracım neler oldu sana böyle biraz bunalımda görüyorum seni... blogda yazı da göremiyoruz sıkça nedir bu halin.

    imza:hani senden zilyon defa şarkı listesi isteyen minik blogger kız. evet o.

     

    zehra16 on 14 Temmuz 2010 03:50

    belki biraz mekan-şehir değiştirmek iyi gelebilir...vur kendini yollara..belki..

     
  • Yorum Gönder