Deği$ik zamanlar oluyor.. Bilmem, size de oluyor mu... ?! 

Yapmak istediklerim var.. Gitmek istediğim yerler, yanında olmak istediğim.. Birde dü$ündüğüm, yapmaya çalı$tıklarım.. Ve, böyle görünmeyenler.. 

Mutlu muyum diye soruyorum arada kendime, cevabım hep aynı.. İyiki, iyiki, iyiki.. Bu çok mutluyum demek oluyor lugatımda. Ama diğer yandan da hüzün var, yanlı$ anla$ılmanın, daha doğrusu olduğu gibi anla$ılamamanın sürekli üstüme abanmakta olan baskısı.. 

Bilesin ki istiyorum. Hemde çok. Sadece korkuyorum her$eyin tekrarlanmasından. 

İstiyorum.. Deniyorum..

edit post

2 Reply to "Aslında öyle değil o.."

  • zehra16 on 24 Haziran 2010 02:37

    hüzün yazınca hemen Asaf'ın şu şiiri gelir aklıma

    ben bütün hüzünleri denemişim kendimde
    canımla besliyorum şu hüznün kuşlarını
    bir bir denemişim bütün kelimeleri
    yeni sözler buldum seni görmeyeli....

    ardında da ne ise istediğin her şey ; keşke dememek adına;

    Yüz kez yırtılmıştır gömleğim
    Doksan dokuz kez de dikildi


    yazını görmek güzeldi Buğra; sevgiler....

     

    zehra16 on 24 Haziran 2010 02:38

    şiir Cemal Süreyya da olabilir tam aklımda değil :) ustalara saygısızlık olmasın :)

     
  • Yorum Gönder