Tam evin ön tarafımda bir köpek var.. 
Ezan saatleri geldiği zaman, ba$lıyor ulumaya.. 
Ananeye sordum... 
Hissederler dedi.. 
Neyi dedim.
Hissedemeklerimizi dedi.. 
Peki .. Dedim.. 
Hissedemeklerimizi.. Hissetmek istediğimiz zaman.. 
Köpek mi olmaliyiz, yoksa.. 
Köpeklerin gözlerine mi bakmalıyız..?
Tercih.. dedi.
İster köpek ol, ister köpeğin gözlerine bakarak onun gibi ol.. 
Hangisi sana iyi hissettiriyorsa.. 
Ama... Bence.. 
Herşeyden önce kendin ol.. Köpek, kurt, aslan, kuzu.. 
Hiç farketmez.. 
Kendini bulduğunda ya$amaya ba$lıyorsun.. 


Bende ba$ladım... 


edit post

5 Reply to "Bremen Mızıkacıları"

  • red riding hood on 20 Haziran 2011 08:41

    Amaaan Allahım ilkdefa yazısını pek okuyamadan direk fotoğrafına yorum yapacağım bi blog :))) Sevgili toslumbağacım nası buldun bu kedi fotosunu çoook güzel çok şirin allahım o gözler ön paticiklerr !! Awwwwesome

     

    Bugra on 24 Haziran 2011 11:26

    Muhtemelen sonradan eklenen bir frog ba$lığı :)) ama ufaklık hakkaten dediğiniz gibi awesome ! :)

     

    İ.x.İ.r on 30 Haziran 2011 03:52

    Kendine nasıl bulduğuna bağlı:)

     

    Rory on 6 Temmuz 2011 02:06

    Mimlendin:)

     

    Yurtdışı Eğitim on 21 Temmuz 2011 02:17

    Hop !

     
  • Yorum Gönder