Merhabalar Herkese !

Biliyorum arayı çok uzattım ama fazlasıyla(!) hızlı ya$ıyorum bu aralar.. Çok değerli popom bir türlü yer yüzü görmedi.. Ha $ikayetçi miyim? Hayır pek tabii ki :) En azından bundan sonra buralarda olmak için azami özen göstereceğimi söyleyebilirim.. Gitmemi$tim zaten, dolayısı ile dönmek gibi bir$ey de yok :)

Efenim, vakt-i zamanında Tuğçe bana bir mim paslamı$tı... Zamanlama konusunda eskiden pek iyiydim ama i$te. :/ Unuttum sanabilir ama unutmadım, geç de olsa yazıyorum! Mim'in konusu kendini anlatmakmı$.

Aslında bir insanın kendini ne kadar objektif anlatabileceği konusunda biraz karamsarım, bakalım neler biliyormu$um kendi hakkımda :)

Öncelikle bildiğiniz gibi, adım Buğra.. Adımı çok seviyorum, her ne kadar manası " Di$i Deve Yavrusu " olsada.. Eskiden çok dalga geçtiler, bunun bende açtığı derin yaralar için çocukluğuma inmek gerek, zira nerede bir deve görsem ağlamaya ba$lıyordum :) Artık geçti tabii ..

Eski$ehir Anadolu Üniversitesi'nde Turizm ve Otel İ$letmeciliği okuyorum. Mesleğimi gerçekten çok seviyorum.. Yemekler ve içecekler ile uğra$mak, insanlara güzel $eyler sunmaya çalı$mak gerçekten çok ho$ bir duygu.

Mutfak ile ilgilenmeyi, her$eyden önce yemek yapmayı inanılmaz seviyorum. Kendimi ve etrafımdaki insanları ödüllendirmi$im gibi hissediyorum. Güney Akdeniz Mutfağı'na kar$ı özel bir ilgim var. Çok yakın bir zamanda spesiyallerimi de payla$mak istiyorum, bakalım :)

Yukarıda zamanlama konusunda bahsetmi$ken ; Sanırım ben yanlı$ zamanda dünyaya geldim. Her$eyim ile geçmi$e ait gibi hissediyorum kendimi. Örneğin, tatil anlayı$ım biraz farklıdır ya$ıtlarıma göre. Herkes gidip her$ey dahil bir tatil köyünde mükemmel bir tatil hayal ederken, ben doğa içinde yalnız kalabileceğim, kendi yemeğimi pi$irebileceğim, rakımı huzurla yudumlayabileceğim bir butik otelde, sade tatili hayal ederim. Ya$ıtlarım eğlenmek için gece kulüplerine giderken, ben meyhanenin birinde oturup farklı insanların farklı hikayelerini dinlediğimde eğlenirim..

Sonra..

Müzik.. 24 saatim müzik ile geçiyor. Evet, uyurken dahi müzik dinliyorum. Ve bunun beni inanılmaz bir $ekilde evcille$tirdiğine inanıyorum. Müzik alı$kanlığımda biraz farklı.. Öyle hareketli elektronik müzikler dinleyemem.. Eskiler olacak, klasikler.. Mutlaka ! Bessie Smith, Charles Aznavour, Shirley Bassey, Matt Monro.. Ah azizim, ne varsa eskilerde var :))

Ekstra bir durum olmadığı sürece kendimi dengesiz olarak adlandırabilirim sanırım. İnsanların inanılmaz tepkiler vereceği olayları büyük soğuk kanlılık ile kar$ılarken, hiç büyütülmeyecek gibi görünen bir olaydan dünya sava$ı çıkartabilirim.. Ki buradan detaycı olduğumu da farkedebilirsiniz.. Konu$madan önce, ağzımdan çıkan her kelimeyi özenle, dü$ünerek seçerim. " Aaa yanlı$ söyledim! " demekten de nefret ederim. Bir olay ya$anmı$sa, üstüne çok fazla dü$ünürüm.. Günlerce, hatta haftalarca kafama taktığım olmu$tur.

İnsanlar genellikle, burcumu sorduklarında " Evet, duygusallığından Aslan burcu olduğunu anlamı$tım. " derler.. Birilerine göre odun olsam da birilerine göre duygusalım sanırım.. En azından umuyorum :)

İnsanlar ile sohbet etmeyi çok severim.. Kolay kolay derin sohbetlere girmem ama girdiğim zamanda genelde inanılmaz keyifli olur.. Hele ki ortamda alkol var ise. Evet, alkol almayı da çok seviyorum. Özellikle Rakı içmek ayrı bir olay benim için. Her zaman içmem, ama eğer rakı içeceksem kendimi inanılmaz $ımartırım.. Zira Rakı'yı alkollü içecekler arasından uzun bir süre önce çıkardım. Yakla$ımlar genellikle " Alkolik misin sen ? " yönünde oluyor. Tek bir cevabım var o da, " Alkolün değil, alkol aldığımda ya$adıklarımın, dü$ündüklerimin bağımlısıyım.. "

Öyle kesinlikle olmazsa olmazlarım yoktur hiçbir zaman. Hayatta her$eyin olabileceğini, her$ey ile kar$ıla$abilineceğini ya$ayarak öğrendim. Bu konuda kendimi çok $anslı hissediyorum. Neymi$ ? " Tüm beklentilerden uzak olup, tüm geli$melere açık olacakmı$sın.. " :)) Olmazsa olmazlarımın olmamasına rağmen, asla yapmayacaklarımda vardır. Ve bu asla yapmayacaklarımı, bir gün yapma ihtimalimin olduğunu bilmek beni her zaman heyecanlandırmı$tır :)

İ$te böyle..

Benden bu kadar.. Yalnız $unu da belirtmek isterim ki, hakkımda.. İyi ya da kötü varsa bir$ey söylemek isteyen buyursun :)

Peki kime gidiyor bu mim ? Immm, bence Fery'e gitsin :)

edit post

10 Reply to "Bir Ben Var ki.. Hani Nerede ?"

  • İ.x.İ.r on 3 Kasım 2009 11:17

    Çok güzel anlattımıssın Bug!..

    Spesiyalleride ayrı bir heyecenla bekliyoruz ailecek!..

    sevgiler..:)

     

    UndefinabLe© on 3 Kasım 2009 12:47

    Seninle sohbet gerçekten çok keyifli Bugi! Cansın sen ya! Müzik zevkine de ayrıca hastayım, bilirsin ;) Bir de empatik birisin diyebilirim ((= Ayrıcanaaaaağ, seninle yüz yüze iki kelam etme şansı yakalayan biri bu şansı yeniden elde etmek isteyecektir...

    Severim seni Bugi, iyi adamsın vesselam ;)

    Mail gelmemiş ama hala.. (=
    İyi bak bünyene ;)

    -D-

     

    DORİS on 3 Kasım 2009 14:18

    evet çok uzadı ara:)
    dişii deve yavrusu dışında baya baya beni anlattın gibi geldi.
    aslan burcu bir tanıdığım vardı. iyi hoştu ama sevmezdim. seni seviyorum ama, emin misin burcundan:)

     

    bi dost on 3 Kasım 2009 15:09

    alkolk değilsin.. ayyaşsın sen:) dikkat et kendine emi:P arayı da açma. unutur gideriz.P

     

    Fery... on 3 Kasım 2009 15:25

    amanın ben güzel güzel okuyordum sonunda mimlenen ben olmuşum :)

    Buğra mim için çok teşekkür ederim ama ben de biraz bekleteceğim sanırım, iş hayatım beni biraz rahat bıraksın söz :)

     

    Bugra on 4 Kasım 2009 03:07

    İxir, umarım.. En kısa zamanda eklemey ba$layacağım :)

    -D-, aynı hisler içerisindeymi$iz demek ki :) O zaman ne diyoruz, en kısa sürede tekrar görü$üyoruz :)

    Doris, gerçekten :) Aslan burcuyum.. Ha maalesef mi denir bilemem :))

    Bi dost, yok bundan sonra ara açmak falan. Buralardayım :))

    Fery, çok iyi anlıyorum :) Bu konuda herhangi bir zorlama yapamam pek tabii, kendimden biliyorum.. Ne zaman müsait olursan artık :)

     

    UndefinabLe© on 4 Kasım 2009 12:53

    Görüşelim tabi; mutlaka!

    -D-

     

    DORİS on 10 Kasım 2009 04:23

    bugra, vall bak. benzeyen insanlar da anlaşamaz derler. vay gidi, maalesef demem deme, aslan olsan veya bana benzesen de seviyorum seni:)

     

    DORİS on 10 Kasım 2009 04:23

    Bu yorum yazar tarafından silindi.

     

    Fery... on 25 Aralık 2009 02:04

    yazdım çok şükür :)

     
  • Yorum Gönder