Gitmekten bahsediyoruz ya bir süredir.. $u yazdığım bir önceki yazı ile anladım, ne kadar çok gitmek isteyen varmı$..

Kendimi de aralarına kattığım zaman yabancılık çekmiyorum, en azından artık diğer(!) $eylere çektiğim kadar. " Böyle bir$ey olamaz, böyle bir$ey söyleyemez "cümleleri yerine " Bu satırları bir yerden tanıyorum " diyorum her seferinde.

Ben gidiyorum, önümde ayak izleri yok. Ne zaman nasıl olacağını bilmiyorum ama evet olacak, mutlaka. Kusura bakmasın o kimseler, arkamda bende ayak izi bırakmayacağım. Varsın benim istemediğim kimse bilmesin nereye gittiğimi. Bence önemi yok.

Birde.. Gitmeden önce söylemek istediklerinizi, söylemek istediğiniz ki$ilere söylemeye çalı$ın..

Ben yapamadım, pi$man oldum..
Ben yapamıyorum, pi$manım..
Ben yapamayacağım, pi$man olacağım..

İlgili $arkı tahmin ediyorum ki birçok ki$inin bilgisayarında vardır. Sezen Aksu - Gidiyorum.. Buradan $arkıya ula$abilirsiniz.

Gidiyorum bütün aşklar yüreğimde
Gidiyorum kokun hala üzerimde

Sana korkular bıraktım bir de yeni başlangıçlar

Bir kendim bir ben gidiyorum

edit post

3 Reply to "Ruh Hali $arkıları 10"

  • Momo on 20 Şubat 2010 05:19

    Bu insanların bloguna nasıl ulaşacağım yahu, iyice dert edindim kendime :) izleyici izleyici, hep böyle mi gidecek ? Yok mu bütün blogları görebileceğimiz ana bir yer ?
    Bir de şu kahverengileri kaldırmayı hatırlarsan çok sevineceğim. Yazılarını okudum heralde geçen günkü mevzuya karar veremedin hala :)

     

    zehra16 on 9 Mart 2010 06:22

    Sevgili Buğra yazılarınla daha sık aramız da olsan keşke ..

     

    İ.x.İ.r on 16 Mart 2010 00:34

    Gitmek o kadar kolay mı,bu kadar acı mı..
    Ne zordur gitme vakitleri ya..:/

     
  • Yorum Gönder