Bu seferki biraz e$$ekliği geçti sanırım..

Çok uzak kaldım buralardan. Eksikliğini hissettim çoğu zaman ama olması gerekiyordu, uzak durmam, kendimi çekmem gerekiyordu bir bakıma. Her zamanki gibi yine " ke$ke " dedim i$te.. Ke$ke bu kadar uzun uzak kalmasaydım dedim. Sonra kafama indi ta$lar birer birer, birileri tarafından.

Sanırım döndüm artık. Hem kendime, hem dünyaya. Bununla beraber gelen bir soru, " Ne oldu da dünyaya döndüm ben ? Ne oldu da farkettim her$eyi(!). " Yapboz tamamlandı.. Birde ben tamamlanabilsem. Çok fazla hata yapıyorum bu aralar. İnsanlar yapbozlara ba$larken dı$arıdan içeriye doğru gider ya, ben içeriden dı$arı gitmeyi seçtim. Zorla$tırdım, sanırım..
Hepsinin, her$eyin farkındayım. Kırdığım insanlar mı? Yokmu$ gibi davrandıklarım mı? Yoksa, hiç olmayıpta olduğuna inandığım $eyler mi?

Bunu bilmiyorum. Bildiğim tek$ey dün ile bugün arasında bile Bug çok farklı. Geçmi$teki ile mutlaka. Bu ak$am hep diyorum,

Bazen.. Ne yaparsan yap olmuyor bazen.

Olmalı, olmalı.. Olmasını sağlamalıyım diyorum kendime. Sonra ne oluyor ? Olmaması için elimden geleni yapıyorum.

Eskiden olsa bu kadar karamsar olur muydum bilmiyorum ama artık kendimde ne güç, ne kuvvet ne de cesaret görüyorum. Herhangi bir$ey için. Yaparken, dokunurken hatta ve hatta bakarken korkuyorum. İnsanlara " Nasılsın? " diye sorarken 10 defa dü$ünüyorum.. Ne olacak halbuki. Yok i$te, değil öyle. Oluyor, o bakı$ları görmek istemiyorum bir daha!

Öğrenmem gereken çok $ey var, öğrenmeliyim, öğrenmeliyim.. Kesinlikle !

Tekrar Merhaba Dünya !




edit post

8 Reply to "E$$ek Sudan Geldi !"

  • bi dost on 3 Şubat 2010 18:19

    meraba eşşek hoşgeldin :D

     

    gökkuşağında oturan kız on 4 Şubat 2010 00:30

    hoşgeldin bug. Ama bu kadar sıkma canını bırak akışına. Olması gerekenlerdi onlar die düşün devam et. Sen güçlüsünde cesaretlisinde. Yenilmeyi çabuk kabul etme
    silkelen hadi bug
    özlettin kendini
    hoşgeldin tekrar

     

    guguk kuşu on 4 Şubat 2010 00:35

    daha bir iki gün önce sileyyimmi şu toslumbağayı acaba listemden demştim:D
    bu kadar stres yapmana ne gerek var ki, istemesen bile öğreneceksin öğrenmen gerekenleri, sakin ol keyfine bak, eşeğe selamlar.

     

    UndefinabLe© on 4 Şubat 2010 01:40

    Buuuug! Hoşgeldin! Bu dönüşüne çok sevindim yahu!

    İyi ol, lütfen... İyi olalım...
    Atlatacaksın, eminim ;)

     

    Fery... on 4 Şubat 2010 01:46

    hoşgeldin... yaşadığın ne bilmiyorum ama şimdi olmasa da sonrasında iyiki ye dönüşür umarım...

     

    Finduilas on 4 Şubat 2010 01:56

    hoşgeldin o zaman, özledik!

     

    Rodmank on 4 Şubat 2010 03:48

    Hoşgeldin bende yazmıyorm uzun zamandır :)
    Bak seni ilgilendirecek bir kampanya http://bit.ly/clSxkn sende yaz birlikte gidelimde içelim :)

     

    Bugra on 7 Şubat 2010 14:08

    Bidost, e$$ek ben değilim karı$tırdın galiba :D

    Gökku$ağında Oturan Kız, :)) Te$ekkür ederim canım.. Silkeledim, baya bir hemde.. Buralardayım artık. Tekrar ho$buldum..

    Guguk ku$u, evet. Sanırım öyle olacak.. Te$ekkür ediyorum.. E$$ekten de selamlar :))

    Fery.. Çok güzel bir dilek. Gerçekten çok ama çok te$ekkür ederim :)

    Find, bende çok özledim ! Merhabalar tekrardan..

    Rod, orada görü$mek üzere !

     
  • Yorum Gönder