Siyaset, din, toplumun etik değerleri.. Bu konular hakkında konu$mak ve yazı yazmaktan pek ho$lanmıyorum ama muhtemelen bu yazının gidi$atı bu yönde olacak.. 


Bilenler bilir, öyle çok dini bütün biri değilim.. Ramazanda içkimi içerim, Bo$lukta hissettiğim zaman kilise ya da cami farketmez.. Kısaca, sosyal bir ihtiyaçtan öteye geçmiyor din konusu benim için.. Ancak.. 

Öncelikle bayramlardan bahsetmeye ba$layayım.. Eskiden, çok heyecanlanırdım bayram geliyor diye. Dü$ünsenize, biz çocuklar için ne kadar büyük bir$eydi. Eskiden sabah babam beni kaldırıp sorardı camiye gelecek misin diye. Bir heyecan ile " Evet " derdim.. Ardından, camiye gittiğimdeki o ambiyanstan çok etkilenirdim hele hele tüm cemaatin, hep bir ağızdan okuduğu Te$rik Tekbiri tüylerimi diken diken etmi$tir bu güne kadar. Cami'den çıktıktan sonraki bayramla$ma sırasında ya$anılan sıcaklıkta cabası.. 

Ardından eve gelir, evde babamın elini öper bayram harçlığı beklerdim :) Ardından ailevi alı$kanlıklar, ziyaretler vs..Ama ne olursa olsun heyecanlıydı.. 

$imdi birde bugüne bakıyorum.. Bayram sabahı 6:30'da kalktım. $öyle bir kendime geldim ve sırf eve gelenler ile kar$ıla$mamak için ofise attım kendimi. Kaybetmi$im.. Ama ne yalan söyleyeyim, aynı zamanda özlemi$im.. Evin camından baktığımda camide namaz kılan insanların yüzündeki huzur ve mutluluğa imrenmedim dersem yalan olur. Eskiden giyeceğim kıyafetleri bile çok özenle seçerken, bir $ort ve bir t-shirt ile çıkabiliyorum.. 

Bir laf vardır ya hani, büyükler söyler.. Nerede o eski bayramlar diye.. 

Bende diyorum, gelsin o eski bayramlar.. O bayramlarda olanlar ! 


edit post

8 Reply to "Gelsin O Eski Bayramlar.."

  • bi dost on 10 Eylül 2010 02:43

    içinde var bu çocuğun da işte çok tozlanmış üzeri.. titre ve kendine gel, özüne dön dinle bütünleş çocuk! :D

     

    Bugra on 10 Eylül 2010 03:06

    Kendime yetecek kadar bütünle$mi$ bir haldeyim cicim.. :) Gel seni bu tarafa alalım, $öyle oturalım buuzzzz gibi biralarımızı içelim :)

     

    İrma on 10 Eylül 2010 03:57

    peki şimdi eskisi gibi bayram namazına gitmeni engelleyen ne?

     

    İrma on 10 Eylül 2010 03:58

    peki şimdi eskisi gibi bayram namazına gitmeni engelleyen ne?

     

    Bugra on 10 Eylül 2010 04:03

    Bilemiyorum İrma, bir soğukluk var.. Çeli$kili olacak biliyorum ama ı ıh.. İçimden gelmiyor..

     

    French Oje on 10 Eylül 2010 12:17

    ay akşam rakı içen adam sabah kalkıp namaza gider mi zaten bug? gitmez. olsun ben yine de severim.

     

    zey0zey on 10 Eylül 2010 12:33

    rakının yeri başkaa namazın yeri başkaaa gidilir bence =)

     

    Bugra on 11 Eylül 2010 02:32

    F*, Baba öyle.. Ramazanda 30 gün oruç tutar, ak$am oturur rakısını içer.. Yapan var :) Tabii ben sürekli i$in ikinci kısmındayım :)

    Zey, bir$ey soracağım.. Yazarken, Alkol yerine Rakı kullanmanın özel bir sebebi var mı ? :)

     
  • Yorum Gönder