Ben pek uzun vadeli planlar yapmayı sevmem aslında.. Ne olursa olsun, bir$eyleri beklemek, bir$eylerin olmasını istemenin insana her zaman hayal kırıklığı getirdiğine inanırım.. Daha önce " Gerçekten Çok mu ? " adı altında bir yazı yazmı$tım gelecekten istediklerim adına..

İspanyol gitarıydı, bisikletti, Porto Fino'ydu derken zırvalayıp durmu$um..

$u anda bir ev istiyorum, bir ev dü$ünün bahçesinin ortasında bir çınar ağacı.. Nazım'ın istediğinden.. Etrafına dizilmi$, kaldırım ta$larından olu$an bir banket... (!)

Ben orada oturayım Aznavour çalarken.. 
Aznavour söylerken, 
Bir yudum alayım Rakı'mdan.. 
Rakım da yüksek olsun, temiz hava... 
Ve ben her aldığım yudumda, Rakım ile yükseleyim.. 

B*

edit post

6 Reply to "Yüksek, yüksek tepelere.."

  • UndefinabLe© on 11 Eylül 2010 10:32

    Umarım...

     

    Hazel on 11 Eylül 2010 12:25

    evet uzun vadede hayal kurmak tehlikeli ama ben vazgeçemiyorum, ne kadar hayallerim kırılsa da.

    Anı yaşamak aslında çok eğlenceli ve özgür bir yaşam stili ama bir yandan da dengesiz ve güvensiz.Risk almayı bilenlerin işi.Zaman zaman öyle takılırım,belli olmuyor benim işlerim :)

    ev mi istiyorsun yani şimdi :D umarım gerçekleşir :))

     

    kendimce on 12 Eylül 2010 01:23

    yorum yazma bölümünü birazcık zorbulsamda buldum sonnda,benim gözlük takmaya devam etmem lazım heralde veyada bi lens almam şart oldu:)
    ahhh ahh benimde ne hayallerim var ama olmadı kahretsinki..:((umarım senn ki benmki kadar hazin olmazda alırsın şöyle güzelinden bir ev:)

     

    Bugra on 12 Eylül 2010 01:28

    d * ; Bende..

    Hazel, güvensizliği bilmiyorum ama dengesizlik kesinlikle benim kalemim :)

    Kendimce ; Aslında orada, sayının etrafında bir kutu vardı ama host ile ilgili bir sorun var sanırım. En kısa sürede düzelteceğim.. Te$ekkürler uyarı için :)

    Hayaller konusuna gelince olmadı diyerek o kadar karamsar olma bence.. Eminim ki daha olabilecekler vardır ;)

    Bu arada, olay ev değil.. Bahçesinde çınar ağacı olan bir ev.. :)

     

    kendimce on 12 Eylül 2010 01:31

    aaa pardon inşallahh BAHÇESİNDE ÇINAR AĞACI OLAN Bİ EVİN olur.:))bizde çay içmeye gelirizz::))

     

    Bugra on 12 Eylül 2010 01:35

    Her zaman beklerim :)

     
  • Yorum Gönder