Bu yazıyı yazmadan önce kafamda hiçbir$eyi canlandırmadım. Geldiği gibi gitsin, bıraktım dağınık kalsın..

Aynı zamanda yazarken film izliyoum. Vicky, Christina, Barcelona.. Depre$tirdi benim içimde ki her$eyi.. Tavsiye ederim.

İstediğim ve henüz yapamadığım o kadar çok $ey var ki..

Pek tabii insanların hayattan beklentileri, ya$ayı$ tarzları farklıdır. Kimi insan isteklerime " Hadi ordan lan, maddi dünyanın maddi $eyleri " derken, kimisi " Maneviyat arıyorsan bence kesinlikle yapmalısın " diyor. Evet, maneviyat arıyorum. Huzur, a$k, dinginlik ve kesinlikle keyif.

Babam söylemi$ti zamanında " Madem bir bok yiyorsun, hakkını vereceksin ".. Dü$ündüm de sanırım benim keyfime bu kadar dü$kün olmam ta bu zamanlardan geliyor.

Çoğu zaman hayattan, ya$ıtlarımdan ya da jenerasyonumdan çok daha farklı $eyler beklediğimi dü$ünüyorum. İnsanlar delicesine hareketli müzik dinlemek isterken, ben hafif müzikler istiyorum. Charles Aznavour, Matt Monro, Shirley Bassey, Yanni, Loreena Mckennitt.. Onlar, kalabalık yerlerde bira yudumlamayı seçerken ben yalnız ba$ıma rakı içmeyi diliyorum.. Hareketli tatil yerlerindense sakin olanları tercih ediyorum..

İçimdeki ne$eyi öldürmü$üm sanırım, hm ?

Farkettim ki, bazı $eyleri kısa sürede çok fazla ya$amak yıldırıyor insanı.. Soğutuyor hatta.

$u anda neler yapmak istiyorum.. Hemde, istediklerimi o kadar çok istiyorum ki...


Mesela, $u yukarıda gördüğünüz yerde olmak istiyorum. Portofino. Tekrar ya$amak istiyorum, huzur istiyorum. Sonra, bulunduğum(uz) bu yerde bisiklete binmek istiyorum kesinlikle.. Ama böyle o eski bisikletlerden, önünde sepet olanlardan. Mümkünse O'da olsun yanımda..

Ba$ımı sol omzumdan arkaya doğru çevirip " Çoook yava$sııın " diye bağırabileyim..

Yanımızda piknik sepetimiz olsun birde. Sarı papatyalar arasında Kahveci Güzeli'ni sereyim yere.. Oturalım, konu$alım.. Tartı$ırız belki de.. Tartı$malar, belli bir çerçeve içerisinde her zaman bir$eyler katar kar$ılıklı. Kar$ı tarafın değerini daha iyi anlatır hatta. Evet.

Sonra ak$am olsun birde, kayalıkların ucundan güne$in batı$ını izleyelim, tekrar doğmasını beklerken hemde!

Bisikletlerimize binelim, dönelim.. Hafiften kararmaya ba$layan havada bisikletlerimizin arka tekerleklerinin dinamolarından aldığı elektrik ile aydınlatsın ufak farlar yolumuzu.. Yava$ladıkça sönsünler, zaman geçtikçe kararsın hava. Gözlerine baktıkça, ben kendimden geçeyim..

Ardından..

$ehrin merkezinde, sadece $arap içelim.. Gerçek(!) bir İspanyol gitar çalarken. O, gözlerini gitariste dikmi$ bakarken, ben kıskanırken.. O bir yudum aldığında, ben O'nu izleyeyim.. Dolunay olsun. Sol tarafımızda bulunan marinada bir balık isyan edercesine sudan sıçrasın. " Gördün mü? "desin bana. " Pardon, göremedim.. Seni izliyordum " diyebileyim..

Ve, " Çok güzelsin " demek isterdim en saf $ekilde.

Sonunda..

Elinden tutma cesaretini gösterip, gözlerinin içine bakar.. " Seni seviyorum .. "

Bu iki cümleyi kurabilmeyi gerçekten çok istiyorum. Aynı $artlar ve ko$ullar altında..

Ne dersiniz, çok mu $ey istiyorum ?



edit post

11 Reply to "Gerçekten çok mu ?"

  • bi dost on 9 Temmuz 2009 06:57

    çok şey istemiyosunn.. en güzel bişeyleri istiyosun:) olabilir şeyler bunlar bence, portofino olmaz ama başka yer olur, olur yani yanında gelcek doğru kişiyi bulduktan sonra:)

     

    muyurt on 9 Temmuz 2009 07:24

    ağladım okurken yazdıklarını...hakkın olanı istiyosun umarım sahip olursun.

     

    SiL BaştaN on 9 Temmuz 2009 07:32

    İSTEDİKLERİNİ O KADAR ÇOK İSTİYORSUN YA OLMASI İÇİN, OLUR İNŞ. EN KISA ZAMAN DA...

    OLMASINI İSTEDİĞİN KİŞİYE DE DESEN BUNLARI HAYIR DEMEZ HERHALDE... POTFİNO DEĞİLDE KÜÇÜK BİR SAHİL KASABASI DA OLUR HANİ. (TÜYO)

     

    wakan tanka on 9 Temmuz 2009 08:07

    bunları gerçekleştirdiğinde lütfen beni de haberdar et ;) ben de istiyorum aynısından, huzur geldi resmen üstüme ya =)

    şarap, sessizlik, ya da saadece gitar sesi ve kolunda o, tanrım hayatta bundan daha güzel bir şey olabilir mi?

    bunlar sadece ütopyalarda yaşanmaz değil mi ? Lütfen söyle bana

     

    Nesli K. on 9 Temmuz 2009 15:09

    yazını okurken bu saatte youtube da dönen video ise Jane Birkin Période bleue.. gerisini sen düşün.. herbirimiz güzel ruhlarız.. ruhlarımız burdaki yazıyoruz.. hayal kurmak ile kalmıyoruz.. bende günün birinde senin ki gibi bir hayatl yaşamak isterdim hayal adam'ımla..

     

    arleyavenue on 9 Temmuz 2009 15:21

    aşk çok yakın.otobüste ön koltuğunda oturan belki hayatının aşkı yada yolda yanlışlıkla sana çarpan.yada izlediğin filmdeki gbi sergide yemekte rastladığın.portofinoya yalnız gitsek de "i found my love in portofino" diye şarkılar yakmayacagımızı aşık olmayacagımızı garanti edemeyiz.
    hayat güzel alenen.

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 9 Temmuz 2009 15:49

    çok mu? kesinlikle değil...sana az bile:) en azından biliyosun neleri istedigini... isteklerinle gerçeklerinin buluşması dileğiyle...

     

    keLebek on 10 Temmuz 2009 00:43

    Çok şey değil tam kararında istekler(en süperinden:))
    hatta bir iki detay bile eklenebilir,sen papatyalardan bir kaçını O'nun saçlarını iliştirebilirsin..
    Sonra o gerçek İspanyol şarkıcı Dalida'yı kıskandıracak bir şekilde
    'i found my love in portofino
    perchè nei sogni credo ancor
    lo strano gioco del destino
    a portofino m'ha preso il cuor
    nel dolce incanto del mattino
    il mare ti ha portato a me
    socchiudo gli occhi
    e a me vicino
    a portofino rivedo te' desin..
    mesela...

    'perchè nei sogni credo ancor'çünkü hala hayallere inanıyorum..

     

    zehra16 on 10 Temmuz 2009 00:58

    zaman zaman ben de soruyorum bu soruyu kendime "çok şey mi istiyorum" diye. yazdığın yazıya eklenıcek okadar çok şey var ki..hayallerin ucu bucağı olmuyor tabi söz konusu aşk olunca.Uyanışların en tazelerini verebilirsin ona mesela;)

     

    muffin on 10 Temmuz 2009 07:02

    çok şey değil bunlar. özgüvenin de yerinde maşallah :) uygun zamanı bulup istediğini elde edebilirsin pek tabi..

     

    Bugra on 11 Temmuz 2009 00:11

    bi dost, buldum mu ki :P

    muyurt.. Ne diyeceğimi bilemedim. Ağlamak ile ilgili bir yazı yazmı$tım birkaç gün önce.. O yüzden susuyorum. Ama, te$ekkür ederim.

    SiL BaştaN, okurken nasıl güzel bir tebessüm yarattı bende.. Çok te$ekkür ediyorum :)

    wakan tanka, çok $ükür bugüne kadar gerçekten(!) çok istediğim her$eyi gerçekle$tirme fırsatını buldum. Bunu da bir o kadar çok istiyorum. Ve umarım gerçekle$tirebilirim, ütopyalardan kurtarabilirim.. Mutlaka haberdar edeceğim :)

    Nesli K. , umarım en kısa sürede ya$abilirsin.. Gerçekten tüm içtenliğimle söylüyorum bunu. Umarım.. Ayrıca evet, o $arkı.. Öyle bir kumsal. $ahane olurdu.. :)

    arleyavenue, ne zaman nerde ne çıkacağını kestiremiyor insan asla.. İnsanı ba$tan çıkartan da bunu bilmek sanırım..

    ay kopuğu(köpüğü), evet biliyorum. Ama yarar mı yoksa zarar mı orası $üpheli biraz.. Te$ekkür ediyorum :)

    keLebek, hani $u ayrıntılara ne denir, nasıl bir cevap verilir bilemedim. O $arkıya bilerek değinmedim, bilerek sıkı$tırmadım araya.. Çok özel çünkü benim için, ama oraya kadar gidilirse mutlaka dahil olacaktır.. :)

    zehra16, uyanı$ların en tazeleri.. Çok ho$uma gitti, kesinlikle! :)) Te$ekkür ediyorum..

    muffin, özgüvenimin yerinde olduğunu nerden anladığını çözemedim ama öyle. Bakalım, beklemedeyiz uygun zaman için.

     
  • Yorum Gönder