Uzun zaman önce, insanoğlu dünyaya ayak basmadan önce, iyi huylar ve kötü huylar ne yapacaklarını bilemez halde dolanıyorlarmı$. Bir gün, toplanmı$lar ve her zamankinden daha fazla canları sıkkın oturuyorlarken; Saflık ortaya bir fikir atmı$.

" Neden saklambaç oynamıyoruz ? "

Ve hepsi bu fikri beğenmi$, hemen Çılgınlık bağırmı$,

" Ben ebe olmak ve saymak istiyorum. "

Aralarında ba$ka hiç kimse Çılgınlığı arayacak kadar çıldırmadığı için, hemen kabul etmi$ler. Çılgınlık bir ağaca yaslanmı$ ve saymaya ba$lamı$.. " 1, 2, 3.. " Ve Çılgınlık saydıkça, iyi huylarla kötü huylar saklanacak yer aramı$lar. $efkat Ay'ın boynuzuna asılmı$, Sevgi bulutların arasına kıvrılmı$, Yalan bir ta$ın altına saklanacağını söylemi$ ama yalan söylemi$ çünkü gölün dibine saklanmı$, Tutku dünyanın merkezine, Para hırsı bir çuvalın içine girerken çuvalı yırtmı$. Ve Çılgınlık saymaya devam etmi$, "79, 80, 81, 82.. " A$k'ın dı$ında bütün iyi huylar ve kötü huylar o ana kadar zaten saklanmı$, A$k kararsız olduğu gibi, nereye saklanacağını da bilmiyormu$. Biliyorsunuz hepiniz, a$kı saklamanın ne kadar zor olduğunu..

Ve Çılgınlık 95, 96, 97,'ye gelmi$ ve 100'e geldiği anda, A$k sıçrayıp güllerin arasına girmi$ ve saklanmı$.. Çılgınlık bağırmı$ ;

" Önüm, arkam, sağım, solum sobe, saklanmayan ebe! geliyorum "

Arkasını döndüğünde ilk önce tembelliği görmü$, o ayaktaymı$ çünkü saklanacak enerjisi yokmu$. Sonra $efkat'i Ay'ın boynuzunda görmü$ ve ihaneti çöplerin arasında, Sevgiyi bulutlarda, Yalan'ı gölün dibinde, Tutku'yu dünyanın merkezinde.. Hepsini teker teker bulmu$, biri hariç.. Çılgınlık kalan son ki$iyi bulamadığı için umutsuzluğa kapılmı$.. Derken Haset, A$k bulunamadığı için haset duyarak, Çılgınlık'ın kulağına fısıldamı$ :

" A$k'ı bulamıyorsun çünkü o güllerin arasında saklanıyor. "

Çılgınlık çatal $eklinde bir tahta sopa almı$ ve güllerin arasına çılgınca saplamı$, saplamı$, saplamı$.. Ta ki, yürek burkan bir haykırma onu durdurana kadar. Haykırı$tan sonra, A$k elleriyle yüzünü kapayarak ortaya çıkmı$, parmaklarının arasından sicim gibi kan akarken.. Çılgınlık, a$kı bulmak için heyecandan A$k'ın gözlerini çatal sopa ile kör etmi$..

" Ne yaptım ben? Ne yaptım ben? " diye bağırmı$ Çılgınlık, " Seni kör ettim, nasıl onarabilirim ? "
Bunun üzerinde A$k cevap vermi$...

" Gözlerimi geri veremezsin, ama benim için bir$ey yapmak istersen benim klavuzum olabilirsin.. "

O günden itibaren, A$k'ın gözü kör ve o günden beri Çılgınlık da her zaman onun yanındadır.

edit post

9 Reply to "A$k ve Çılgınlık"

  • guguk kuşu on 23 Temmuz 2009 05:11

    vayyyyy, demek ondan tüm bu olanlar.

     

    DORİS on 23 Temmuz 2009 05:42

    geri zekalı çılgınlık, nereye sapladıgına baksana:))
    bu kadar insan o çatalı yiyor her gün:))

     

    Gökyüzünün ömRü on 23 Temmuz 2009 07:51

    Çılgınlık eşlik etmezse bulamaz aşk yolunu
    Düşünmemelisin aşık olunca sonunu
    Aşk istesen de saklanamaz çıkar ortaya bozar oyununu
    Eğer anladıysan o insanın doğru insan olduğunu
    Gözlerine baktığında huzuru bulduğunu
    Yanındayken sol tarafının uyuştuğunu
    İşte o zaman saklama dile getir içindeki çoşkunu
    ÇÜNKÜ KİMSE BİLMİYOR ÖMRÜN NE ZAMAN SON BULDUĞUNU...
    R.A.A

    Buğra
    Yazını okuduğumda bu dizeler döküldü içimden
    Dilerim sen de bulursun doğru insanı zaman kaybetmeden (:

     

    wakan tanka on 23 Temmuz 2009 08:26

    oha ya süper, bunu sen mi yazdın ?? daha güzel bir betimleme olamazdı herhalde !

     

    SiL BaştaN on 23 Temmuz 2009 09:57

    AşKın kör olan gözüne eğer çılgınlık yol gösterici oluyorsa, ne gerek var gereksiz yere zaman kaybetmeye. Hadi ne duruyoruz, nasılsa çılgınlık klavuzluk peşinde. Haykıralım sevdamızı, AşKımız, içimizde saklayıpta söyleyemediklerimizi. Kaybedecek bir şey yok!!!

    Haykırmadığımız sürece zaten bizim değildir, ve bizim olmayacaktır. Haykırdığımızda ise kazancımız en azından bizim olma olasılığıdır...

    Güzel bir yazı neler yazdırdı bana da. Hayırlısı bakalım. AşK olmalı her daim AşK. Sevilmeli ve de sevmeli insan, zaman daralıyor gittikçe...

    Sevgiler Buğra kardeş...

     

    Bugra on 24 Temmuz 2009 02:54

    guguk kuşu, böyleymi$ meğer :)

    DORİS, bo$versene ya.. :) Öyle bir klavuzum olacaksa hiç sorun değil :)

    Gökyüzünün ömRü, dizeler süper! Umarım bulurum, ya da o beni bulur.. Te$ekkür ediyorum kocaman :))

    wakan tanka, yok ben yazmadım esasen.. Ufak bir hikayeye biraz daha hayal gücü ekledim böyle bir$ey çıktı ortaya :)

    Sil Ba$tan, kesinlikle! Kaybedecek hiçbir$ey yok.. A$k her daim her saniye hissettirmeli kendini dediğiniz gibi.. Benden de sevgiler kocaman Ablacım :)

     

    gökkuşağında oturan kız on 24 Temmuz 2009 13:05

    wuww çok etkileyiciiii

     

    sokratesya on 26 Temmuz 2009 05:02

    gurur nerdeymiş o sırada peki ? :)

     

    samira on 28 Temmuz 2009 16:05

    evt ya gurur nerdeymiş:) çok güzel bi hikaye ve gerçek..

     
  • Yorum Gönder