Gündüz saat 14:00'da i$e gitmi$im.. Eve geli$im gece 00.45. Uyku adına zaten bir$ey kalmamı$ o heyecanla.. ( Heyecan diyorum burası önemli.. Bknz : A$ık olur gibi olmayı sevmek :) ) Uzun zamandır adam akıllı içemiyorum.. Yolda açık bir tekel bayii gördüm, dedim Buğra gir toparla çık.. Girdim nitekim. Ne yapsak ne etsek ne içsek... Yapacak bir$ey yok, yalnızım.. Bilgisayar ba$ında olacağım muhtemelen. Ne içebilirim ki bira dı$ında. O anda her$ey kafamda hayaller, pembe bulutlar e$liğinde $ekillenmi$ti aslında ama çaktırmadım tabii. :) Buz gibi, gerçekten di$leri titretecek soğuklukta olan bir biranın yerini hiçbir$ey alamazdı pek tabii.. Yok canım O'nu dı$ında tutuyorum :P

Baktım baktım... Ağız tadıma ne uyar bu ak$am. Neyse, aldım kasaya ilerledim. Dialog $öyle ;

Ben : Off..
Tekel Abi : Hayrola ya, yorulmu$ gibisin..
B : Sorma abi yoruyolar..
T : A$ıksın galiba..
B : Çok mu belli oluyo ? :)
T : E o kadar derinden bir " Off " çektin ki anlamamak mümkün değil..
B : :) Borcum ne kadar abi ?
T : 28,35.. 28 versen yeter.
B : Buyur abi..
T : 29.. 30..
B : Eyvallah abi, hadi afiyet olsun sana.. ( Buğra yava$ça ilerler ve sonradan farkeder İyi ak$amlar yerine afiyet olsun dediğini )
Tam çıkarken..
T : Bence sen içme bu ak$am..
B : Neden ki ?
T : Sen zaten sarho$ olmu$sun, dokunmasın diye söyledim..
B : Yok abi, içmedim bugün.. Muhtemelen o yüzdendir saçmalamam..
T : Ben kapatacam dükkanı.. İçesim var gel müsaitsen atalım bi tek..
B : Kalbimden vurdun abicim beni, hadi.. Müzik var ama di mi ?
T : Var tabii..
Oturulur..
T : $erefe o zaman.
B : $erefe abicim, abi ya bi hatun var.. Bi akıl ver hele bana.
T : Hasktir lan ordan.
B : Çok iyi anlıyorum abi seni tamam sende a$k acısı çekiyosun..
T : Nerden bildin ?
B : Sen içme abi bu ak$am..
T : Neden ki ?
B : Sen zaten sarho$ olmu$sun, dokunmasın diye söyledim..

Arada bütün mahalleye canlı yayın yapılan bir kahkaha efekti..

B : Çok te$ekkürler abicim, hadi hayırlı ak$amlar..
T : Senin kafa harbiden içtikçe yerine geliyor herhalde..
B : Ha $unu bileydin, hadi yarın ak$am görü$ürüz :)

...

Süperdi vallahi, hani İbrahim Tatlıses'in bir $arkısı var, Sarho$.

Ben her gece sarho$um, derdimden.. A$k yolunda berdu$um. Eve gelene kadar coverlamaya çalı$tım ama olmadı. En azından söylerken.

Belki yazarken olur ;

Ben her dakika sarho$um, seni görmekten.. :)

Herkese mutluluklar :)

edit post

13 Reply to "Hiper Dialoglar - 5"

  • muyurt on 7 Temmuz 2009 22:48

    hayırlıı olsunnn :)) aşk sarhoşu mutluluklar sana.

     

    muffin on 8 Temmuz 2009 00:39

    sarhoşken aklının başında olduğu kesin.. mutluluklar :)

     

    sizofren peri on 8 Temmuz 2009 00:39

    sanada mutluluklar :). ayrıca yarasın derim :)

     

    DORİS on 8 Temmuz 2009 01:34

    vayyy buğrama bak hele sen:)))
    çok sevindim inan, allahım tamamına erdirsin, bi yastıkta kocatsın, hiç ayırmasın sizi:)))

     

    POKER FACE on 8 Temmuz 2009 03:20

    şifalar olsun
    masan hep muhabbetle dolsun.

     

    Bugra on 8 Temmuz 2009 03:46

    muyurt, te$ekkür ediyorum :)

    muffin, bunu bende kabul ediyorum.. Ho$uma gitmiyor da değil hani :))

    peri, te$ekkür ediyorum :)

    Doris, he valla bi bak :)) Önce bir birle$tirsin de, ondan sonra ayırmaması için dua ederiz hep beraber. Ama dediğim gibi önce $u birle$tirme olayına odaklanalım örtmenim :)

    Poker Face, pek bir ho$uma gitti yorumun.. Çok te$ekkür ederim, aynı $ekilde seninde umarım.

     

    delininbiri on 8 Temmuz 2009 04:12

    yaaaa ben de :( aşık olmaktan vazgeçtim o heyecan bile kalmadı artık..sanırım yaşlandım :/ sevindim adına :)

     

    keLebek on 8 Temmuz 2009 04:30

    ufaklar böyle çarpar diyorsun..
    hep kücük diye oluyor böyle şeyler biliyorsun değil mi (:
    ne fenayım..
    (:

     

    guguk kuşu on 8 Temmuz 2009 06:01

    harika bi sohbet olmuş, bayılırım böyle spontan sohbetlere

     

    muffin on 8 Temmuz 2009 09:02

    hoşuna giden şey içmek mi, içtikçe aklının başına gelmesi mi? :))

     

    bi dost on 9 Temmuz 2009 05:09

    puhahha ne zamandır içememiş adam akıllı :D ne zaman görsem sarhoşsun hacı içmediğin halin mi bu :D ayyaş heriff.. neyse neyse, olcak o iş sen boşver :P

     

    Bugra on 11 Temmuz 2009 00:13

    Deli, ne ya$lanması ya.. Dur daha o günlerde gelecek :)

    kelebek.. ! :) Küçük derken, hm ? :)

    guguk kuşu, bende pek bir severim. İnanılmaz keyifli oluyor çoğu zaman :)

    muffin.. Bir zamanlar söylemi$tim buralarda bir yerde.. Ben alkolün esiri değilim, sadece içtiğimde dü$ündüğüm $eyleri seviyorum.

    bi dost, ya ha bi dur orda.. Sadece 1 kere gördün sanıyorum beni sarho$ken :) Olcak mı diyosun ? :) Süper :D

     

    Sel on 11 Temmuz 2009 03:59

    İyimiş :)

     
  • Yorum Gönder