İki gündür etrafımda ki insanlara pek bir$ey yansıtmamaya çalı$ıyorum.. Ama hayatımın en radikal kararlarını aldığım dönem bu sanırım.

Daha önce söylemi$tim, keyif aldığım ama bana zarar veren $eyler var.. Onları da istemediğim sürece bırakmam diye. Evet, birçok $eyi $u anda istiyorum. Kararlıyım..

Birileri fena üzülecek bu duruma farkındayım, kusura bakmasınlar.

Mesela.. İki tanesi $öyle ;

Sigarayı bıraktım bugün. Daha önce hiç denememi$tim, istememi$tim çünkü. Bakalım, zor bir dönem olacak sanırım.

Hele bir de buna alkol eklenince.. Evet, alkole de bir süre ara vermeye karar verdim. Uzunca bir süre... Belki arada bir ama çok nadir.

Biraz saçma gelecek.. Ama bunlar benim için gerçekten çok radikal kararlar. Ve tabii sadece ikisi.

Olacak, olmak zorunda..



edit post

23 Reply to "Radikal Kararlar.."

  • Emine ALBAYRAK on 12 Temmuz 2009 16:20

    bir sigara içmeyen ama şu an alkolün etkisiyle elini klavyede dokundurmaktakş yeteneksizlikle top on da bir numarayı çeken kişi olarak tebrik ediyorum..allam ya ne zor bir cümle oldu yoruldum ben yatıorum.. saçmladıysam valla sadece tberik etmek istedim..güzel gecelr..

     

    La Rouge on 12 Temmuz 2009 16:41

    Taktir ve tebrik ediyorum
    ikisinide Allah hastalık vermedikçe bırakamiiicam sanırım:/

     

    Rodmank on 12 Temmuz 2009 17:15

    sigara yasaklanıyor heryerde zaten bırak gitsin.Destekliyorum!!!

     

    bi dost on 12 Temmuz 2009 17:38

    umarım başarabilirsin canım. bidaha ağzına sürmezsin ikisini de inşallah:))

     

    Ebru on 13 Temmuz 2009 00:37

    Tebrik ederim kararın için. Umarım başarırsın.

     

    guguk kuşu on 13 Temmuz 2009 00:46

    kesinlikle çok doğru kararlar. ruhen destek veriyorum sana. hiç vazgeçme noolur.

     

    wakan tanka on 13 Temmuz 2009 01:40

    sigara konusunda süper bir karar almışsın, umarım başlamassın bir daha, kolay gelsin ne diyim ;)

     

    arakhna on 13 Temmuz 2009 02:15

    sigara içmek saçma eywallah ama alkolü bırakmak daha saçma bence

     

    SeiNeP on 13 Temmuz 2009 03:05

    hadi bakalım hayırlı uğurlu olsun :) başarırsın sen başarırsın.. güveniyoruz biz sana :)

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 13 Temmuz 2009 03:07

    bırak annem yaa..onlar seni bırakmdan:) en azından sigarayı:)
    bol sabır diliyim sana..bi de istersen bikaç kutu sakız:)

     

    İrma on 13 Temmuz 2009 04:07

    Nasıl sevindim anlatamam hele de şu sigarayı bırakmana sakın bir daha başlama elin sigaraya gittiğinde bloguna yaz biz seni vazgeçiririz:)
    yada benim babamın sigara sonucu hastalığı üzerine yazdığım yazıyı hatırla !
    kararların çok güzel bende bu aralar hiç alkol almıyorum ve mutluyum.

    Bu kararlarından vazgeçmemen dileğiyle...

     

    Tirnakli Bakla on 13 Temmuz 2009 06:17

    su-per-sin diyorum.kutluyorum,ozellikle sigara konusunda.umarim basarirsin cancan.

     

    Emre on 13 Temmuz 2009 07:12

    bırakmak en iyisi

     

    merve on 13 Temmuz 2009 09:13

    merhaba, ben de 4 gün önce bıraktım,ama sanki son sigaramı 5 dakika önce içmiş gibiyim... azim gerekiyor.
    içkiye gelince şöyle güneşin batışında, göle karşı bir manzarada arkadaşlarla sohbette içilen içkinin (şarabın,rakının vs.)keyfine diyecek yoktur, hele sevgili de yanındaysa :)

     

    SiL BaştaN on 13 Temmuz 2009 09:37

    KUT LU YO RUM SİZİ YÜREKTEN.

    Nefes alışlarınız değişince iyi ki bırakmışım diyeceksiniz. Aynı testen geçtim ve başardım. Darısı başınıza...

    Selamlar, saygılar...

     

    keLebek on 13 Temmuz 2009 11:23

    İ-NA-NA-MI-YOOO-RUUUUM (:

     

    DORİS on 14 Temmuz 2009 14:35

    bence yapabilirsin bugra, sana nane şekeri yaparım zorlanırsan:)

     

    Bugra on 15 Temmuz 2009 02:15

    Emine, ben seni tebrik ediyorum izninle.. :) Te$ekkürler..

    La Rouge, ya bende bırakmazdım da i$te..

    Rodmank, yasaklandığı için daha bir çekici hal alıyor zaten. Nedense :))

    Ebru, Te$ekkürler :)

    Bi dost, senle bira iççez daha unutmadım :p

    Guguk Ku$u, sigaraya dönmem sanırım ama.. Alkol için aynı $eyleri söyleyemem sanırım :P

    wakan tanka, Te$ekkür ederimm :)

    arakhna, saçma olduğunu bende biliyorum ama kısa bir sürelik zorunluluk diyelim..

    Seinep, Te$ekkürler :)

    ay kopuğu(köpüğü), vallahi.. Sakız ağacı çıkacak içimde :D

    Tirnakli Bakla, anam.. Kimleri görüyorum :)) Nerelerdesiniz kızım siz? Bi mezun oldunuz bitti gitti.. Aricam arayamıyorum.. Malum " Can Can " :)))

    Emre, kesinlikle!

    Merve, o zaman sanada kocaman sabır diliyorum. Zormu$ gerçekten :/
    Ahh o göller, manzaralar, rakılar, $araplar.. Bir de sevgili... Ne denebilir ki :) Sende biliyosun i$ini :P

    SiL BaştaN, te$ekkür ediyorum ablacım. Olacak in$allah :)

    keLebek, vizeyi aldın ya.. İnanamazsın tabii :P

    Doris, ne $eker mi yapıcaksın? :) Gerçekten miii, istiyorum ki banane banane :)))

     

    DORİS on 16 Temmuz 2009 00:51

    bugracım, sen iste hemmen yaparım:))
    adresi ver göndereyim hemen:))

     

    Kayhanoviç on 16 Temmuz 2009 22:33

    Her hayatın da köklü değişiklikler yapma ihtiyacı hissediyor, hayatım ne boktan lan bu hayat tarzı bana aslında zarar veriyor diyorsan takla atmayı mı bekliyorsun?
    Ben de bıraktım. 8. aya giriyorum... sadece ikisi değil. takla attırabilecek tüm faktörleri (:

     

    Kayhanoviç on 16 Temmuz 2009 22:33

    ilgili kynk: http://www.kayhanovic.com/2008/07/ben-kaciyorum-o-kovaliyor/

     

    Best Wishes on 27 Temmuz 2009 00:14

    umarim basarili olmussundur :)

     

    Bugra on 27 Temmuz 2009 05:53

    Doris, çok te$ekkür ederim tatlım.. Biliyorum, gönderirsin :)

    Kayhanoviç, çok sevindim :) Gayet iyi gidiyor $imdilik.. Farkındalık güzel bir$ey olsa gerek :P

    Best Wishes, gayet güzel gidiyor.. Sigara sadece ak$amları falan içiyorum.. Alkol desen, kökten olmadı ama eskisi kadar değil :)

     
  • Yorum Gönder