Uzun zamandır dü$ünüyorum, zaten geçmi$ten gelen bir pi$manlığım var.. Bugün ya$adığım bir olay da tuz biber oldu. Tuz ve biber kullanılmadan yapılan, yenilen bir yemek(!) görmedim ki zaten ben!

Bir erkek bir kadını neden ağlatmak ister ya da neden yaptığı eylemlerin buna sebebiyet vereceğini bildiği halde ısrarla buna devam eder? Erkeklere has olan güç bağımlılığımızı tatmin etmek amacıyla pek tabii.. Bunu yaparız ve ardından deh$et içerisinde, farkında olmadan bir korku kaplar bizleri. Birden ağlamalarından rahatsız olur ve durumu tersine döndürmek için harekete geçeriz..

Hani bilirim, bir bayanın gerçekten doğu$tan gelen bir ağlama potansiyeli vardır erkeklerin aksine. Romantik bir film, ya$anan duygusal bir an ya da moral bozukluğu.. Bahsettiğim $ey bunlar ya da bir çocuğun istediğini yaptırmak amacıyla sergilediği ağlama eylemi gibi değil. "Gerçekten ve içten" ağlamalarından bahsediyorum..

Her zaman dü$ünmü$ümdür.. Ağlamak, dü$ünmek ve benzeri $eyler bir insanı olgunla$tırır. Gerçekten de böyle.. Dikkat edin, bir kadın birini unutmak istediğinde muhtemelen ağlamadan bunu ba$aramaz.. Ağlamak mıdır bunun sebebi ? Yoksa bir nevi mercek etkisi yaratarak daha mı iyi görmesini sağlıyordur o göz ya$ları ?

Bence, bir kadın bir$eyi gerçekten çok isterse ağlar.

Bir kadın ağladığında, ağlatılması sağlandığında erkekler tarafından her zaman " Aman canım, ağlama lütfen.. " denilir. Hiç dü$ündünüz mü neden? Büyük bir kısım ( ben dahil ) " Kar$ımda bir bayan ağladığı zaman dayanamıyorum " tarzında bir cümle kuracaktır ki i$in aslı böyle değil.. Korkarız. Ağlamanın sonunda verilecek olan kararlar ya da gelecek tepkilerden. Hatta, ihtimal dahilinde olan ve o an ki konu üzerine vazgeçme $ıkkının i$aretlenmesinden. Dolayısı ile ağlamalarını pek istemeyiz.

Bırakın ağlasınlar. Ağlamak erkekleri bugüne kadar nasıl yerin dibine(!) sokuyorsa, gerçekten(!) ağlamak onları her zaman yüceltmi$tir ve devam edecektir. Biz, erkekler ağlamayı çoğu zaman acizlik olarak görmü$üzdür.. Kaç tane erkek, ben istediğim zamanlarda, toplum içindeyken ağlayabilirim diyebilir ki zaten?

Bırakın ağlasınlar, bu onları daha güçlü kılsın hatta.. Kılsın ki bazı $eyler o zaman düzelebilir belki.. Hem, bugüne kadar erkekler olarak biz güçlü(!) olduk da ne oldu ?

Bırakalım..

edit post

11 Reply to "Ağlatmak.."

  • perikizi on 2 Temmuz 2009 22:07

    Postu okumadım ama bu okumayacağıkm anlamına gelmesin.


    Günaydın buğra nasılsın? heheehe:)

    Tamam tamam biraz okudum sabah sabah nerden geldi aklına yahu?

     

    DORİS on 2 Temmuz 2009 23:53

    evet, bırakın yahu..:)))
    ah yazık size, kıyılır mı.. diyesim geldi. bazen çok korumasız hissediyorum sizi, valla bak.

     

    kelemek on 3 Temmuz 2009 00:14

    Ağlamak güzeldir
    Süzülürken yaşlar gözünden
    Sakın utanma ..

     

    dantellektüel pesoptimist on 3 Temmuz 2009 00:56

    peki şu duruma ne dersin karşısındaki ağladı diye kendiside ağlMAya başlayan insan modeli
    cık cık cık ağlama bnde ağlarım şimdi ha

     

    Asortik Krep on 3 Temmuz 2009 02:07

    İnsanı çaresizlikte ağlatır biliyorsun değil mi..? Bence bu duygu işte ağladıktan sonra bazı kararların ortaya çıkmasını sağlayan..

     

    La Rouge on 3 Temmuz 2009 03:52

    Yaraların iyileşmesi ve toparlanmamız için ağlamamız şart..
    Dediğin gibi çoğu kadın birini ağlamadan unutamaz..bu böyle zehirin vücuttan atılması gibi bir şey:)
    Aziz Nesin'in vardı bir kadını ağlatmak diye bir yazısı..ona benzettim çok beğendim

     

    Bugra on 3 Temmuz 2009 06:41

    perikizi, sanada günaydın perikızı :)) E ne yapalım, İnönü Caddesi'nin güzel manzarası kar$ısında kahve içerken bir yazayım dedim, bu çıktı :P Ayrıca, te$ekkür ederim.. Sen nasılsın ? :))

    DORİS, neden korumasız hissediyormu$sun bakalım ? :)

    kelemek, kesinlikle öyle!

    dantellektüel pesoptimist, açık olmamı istermisin ? :)

    Asortik Krep, çaresizlik.. Mutlaka o da var tabii. Tehlikeli ve garip bir durum..

    La Rouge, topyekün ağlayın :)) Çok sevindim beğendiğin için :)

     

    DORİS on 3 Temmuz 2009 11:21

    bugra cocuk gibisiniz de ondan. :))
    küçükken annelerden, büyüyünce kızlardan:))
    valla allah kolaylık versin size..

     

    Bugra on 3 Temmuz 2009 11:24

    Gerçekten versin.. Ama ben ho$nutum bu durumdan pek bi :))

     

    Caponizma on 4 Temmuz 2009 08:51

    amk ben çok güzel ağlarım, ayna karşısında kendimi izlediğim bile olur ağlarken! hep de içimden geçiririm, ulan ağlarken biriniz de alın elinize bi foto makinası da şu anı ölümsüzleştirin diye:Pp

     

    acı mutluluktur on 5 Temmuz 2009 04:24

    anladım sen ağlamışsın .

    :D

     
  • Yorum Gönder