Ve...

Bir kadınla birlikteyken unutacaksın tüm dünyayı.
Sadece ona ait olacaksın.Ancak o zaman
kadın da sana ait olduğunu hissedebilir.
Ve ancak o zaman, kendini sana ait hisseden
bir kadının, dünyanı tamamen deği$tirebileceğini anlayacaksın.
Bir kadınla yürek yüreğe, ten tene olmanın
verdiği mutluluğu ancak o zaman tadacaksın...

edit post

12 Reply to "Ve Kadın.."

  • DORİS on 4 Temmuz 2009 08:52

    hayırdır, aşık mı oldun yoksa:)))))))

     

    SiL BaştaN on 4 Temmuz 2009 09:00

    Yüreğine dokunan bir kadın varsa eğer dileğim onun yüreğide seninle birlikte atsın...

    Saygılar...

     

    gökkuşağında oturan kız on 4 Temmuz 2009 09:57

    yoksa yoksa sen öylemi yapıyorsun ?

    Bide ben bu aralar birine tam bunu anlatmak istiyorum ama anlatamıyorum bi türlü =(

     

    muffin on 4 Temmuz 2009 13:18

    Kendini sana ait hisseden bir kadın korkmaz..
    Dünyayı sarsabilir ya da önünden geçerken kokusuyla nefesini kesebilir.
    Sen yeter ki inanmasını ve bağlı kalmasını bil...

     

    keLebek on 5 Temmuz 2009 00:50

    Iımm..I liked it...

     

    acı mutluluktur on 5 Temmuz 2009 04:22

    harikasın olm

     

    acı mutluluktur on 5 Temmuz 2009 04:22

    harikasın olm

     

    Bugra on 5 Temmuz 2009 12:12

    Doris, ihtimal dahilinde olabilir pek tabii :))

    SiL BaştaN, ay in$allah.. Çok mutlu oldum yorumu okuyunca, te$ekkür ederim :)

    gökkuşağında oturan kız, $ansım olsa dü$ünmem bile.. Imm, farklı yollar denesende mi anlatamıyorsun yoksa anlamıyor mu ?

    muffin, ho$geldiniz efenim :)

    keLebek, :)

    acı mutluluktur, haha kalkacak bir taraflarım bak :P Saol canım :)

     

    gökkuşağında oturan kız on 5 Temmuz 2009 13:27

    ben anlatamıyorum kırmamak için ikimizde kırılıyoruz. tuhaf bi durum çıkamıyorum işin içinden =(

     

    muyurt on 5 Temmuz 2009 14:01

    çokk güzell :)

     

    DORİS on 6 Temmuz 2009 00:36

    inşallah kadının sana ait olduğunu hisseder buğra:)))

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 6 Temmuz 2009 02:36

    yaa işte benim erkeğim öyle olma yolunda azimli.. seviyorum onu cok:)bu da daha yazmadan senin blogunda yaptıgım bi itiraf oldu bugracım ama burdan da tebrikleri alabilirim sanırım:)detayları blogumda anlatıcam birara inşallah:)darısı başına:)

     
  • Yorum Gönder