Mim..

11:53



Yumicik, nam-ı değer wmina paslamı$ mimi :) Ana tema, benim blogum nasıl bir blog bilirmisiniz? ..

Imm, nerden ba$lasak bilemedim..

Blogun adı bildiğiniz gibi Toslumbağa.. Peki nerden çıktı bu derseniz, anlatmaya çalı$ayım. Ha banane derseniz de bu paragrafı atlayabilirsiniz :) Biraz eğlenceli, biraz a$k, biraz kahkaha olsun istedim.. Aklımda bunlar dola$ırken, yukarıda gördüğünüz, ağzından salyalar akarak size bakan daha doğrusu sizi kesen(!) yakı$ıklıyı buldum :) Özel bir ilgim yok kaplumbağalara kar$ı ama $emsettin bir toslumbağa iki :)

Peki ben.. Benim adım da Buğra :) Nick falan seçmedim.. Oyun oynadığım zamanlar " Han " olarak deği$tiririm.. Ama onun haricinde ismimi çok seviyorum ve ba$ka bir$eye gerek duymuyorum.. Manası arasında biraz $ahibeli aslında.. Hz. Muhammed'in devesi diyenler var.. Aynı $ekilde, di$i deve yavrusu olarak da geçiyor. ( Evet, bu bölümde hayatımın bir gerçeği ile yüzle$iyorum. Zira hiçbir zaman adımın manasını göğsümü gere gere söyleyemedim, çekinmedim de ama. Ne zaman söylesem büyük bir kahkaha patlıyor.. Sizden de geldi sanki.. Gülenler, elleri görelim :)) )

Blogu tanımlayacak bir kelime seçersem...

Ne olabilir diye dü$ünüyorum.. Kelime seçemem zaten. Cümle de yukarı da yazıyor.. " Hani derler ya, hayat bir garip.. " Bende ki dengesizlik, deği$ik ruh halleri buraya da yansıyor. Bir gün kahkahalar içerisinde gülerken, ertesi gün fazla duygusallıkla yazdığım yazılarımın olu$turduğu dengesizliği seviyorum.

Neden bu blog var, neden yazıyorum ?

Aslında buradan daha önce de yazıyordum.. $urada bahsettiğim eski kız arkada$ım için yazdığım yazılardan olu$an bir blogum vardı. İçimden geldikçe karalıyordum bir$eyler.. E bir süre sonra ayrıldık, baktım devam etmek için fazla melankoli dolu bir tema :) O sıralarda kelebek ba$ladı yazmaya.. Kıskandım da biraz :) Sen yazarsan bende yazarım dedim ba$ladım.. :)

Seviyorum ama burayı, insanlarını.. Rahatlatıyor beni pek çok.. Okuduğum her sayfada farklı bir hayat, farklı bir insan görmek de beni buraya bağlayan en büyük sebeplerden biri..

Birde mim içerisinde blog bölümleri diye bir$ey var.. Fakat benim blogumda herhangi ekstra bir bölüm olmadığından burayı es geçiyorum :)

Açık konu$ayım yumicik, biraz zor bir mim oldu :) Ve gelelim kimlere paslayalım bu zor mim'i .. :)


Bence bir kere Doris yazabilirse lütfen :)
Bi dost'a zorla yolluyorum bunu.. :)
Bir de ablacım, Sil Ba$tan.


Mutluluklar diliyorum herke$lere :)

edit post

6 Reply to "Mim.."

  • wmina | queen elisabeth on 29 Temmuz 2009 15:42

    Bu yorum yazar tarafından silindi.

     

    wmina | queen elisabeth on 29 Temmuz 2009 15:48

    bide bu mimi bana hayal meyal göndermişti ya... ben bu mimi baya değiştirmişim ama bu hali daha çok hoşuma gitti :D:D

    çok güldüm okurkeenn...

     

    wmina | queen elisabeth on 29 Temmuz 2009 15:49

    üstteki yorumu silen benim yoksa buğra yapma öle şey biliyorum ben :D

     

    Bugra on 30 Temmuz 2009 12:35

    Ben orjinaline bakmadım aslında.. Sana tamamen güveniyorum, ondan herhalde :)))

    Te$ekkür ederim tatlım mim için..

     

    keLebek on 31 Temmuz 2009 09:41

    evet benden kiskandigini tum cumle alem tum blog camiasi tum evren duysuuuuuuuuuuuuuun
    (:

     

    DORİS on 1 Ağustos 2009 08:35

    bugra:)))
    beni mimlemişsin:)) ağlayacagım ula:)))
    sen de olmasan beni hatırlayan yok:)))
    hemmen yazıyorum, eyvallah:))

     
  • Yorum Gönder