Yoga ile Alkol birle$irse ne olur ?

Buyrun :)











edit post

9 Reply to "Yoga & Alkol"

  • Sam on 24 Temmuz 2009 16:16

    harika yalnız fhksksafgjh (=

     

    Evren on 24 Temmuz 2009 22:23

    haha ben gidip biraz içiim yoga saatim gelmiş :)

     

    UndefinabLe© on 25 Temmuz 2009 00:38

    Hohoyt! İlginç olmuş. Demek ki neymiş? Yoga için kendimizi kasmamıza gereğnk yokmuş. İç içebildiğin kadar; aynen yoga yapıyorsun ;)

    Paylaşım için teşekkürler; güzeldi ;)

    Sevgiler!
    -D-

     

    DORİS on 25 Temmuz 2009 16:00

    çok güzel olmuş:))))))))

     

    Elizaphelia© on 26 Temmuz 2009 11:25

    Alkolle meditasyon daha mı etkili olur ki ?
    :):)

    -N-

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 26 Temmuz 2009 12:08

    hehehe süper ya... meğer yoga yapıyomusum:)

     

    spESİfik on 26 Temmuz 2009 12:43

    ahah bende böle mi görünüyorum ki:D

     

    Best Wishes on 27 Temmuz 2009 00:18

    Siteni genel manada cok begendim ama genel yorum yapamadigimdan, bu konu ozeline yorum yapmis oldum,
    İyi dileklerimle

     

    Bugra on 27 Temmuz 2009 05:50

    Sam, :)) Tanıyorum sanki seni :P

    Evren, hahaha :) Dikkat et sakatlama biryerlerini :))

    UndefinabLe©, kesinlikle öyle. Hani hiç öyle Ebru $allı izlemeye falan gerek yok :) İç iç, al sana yoga :)

    Doris, :))

    ay kopuğu(köpüğü), herkes kendi benliğini buldu sanırım :D

    spESİfik, yok canım.. Biraz daha estetiktir herhalde :))

    Best Wishes, çok mutlu oldum gerçekten.. Te$ekkür ediyorum kocaman!

    Mutluluklar herkeslere :)

     
  • Yorum Gönder