Aynen böyle bir ruh hali içerisindeyim..


Öyle zamanlar tehlikelidir $emsettin..
Ya gel cebime saklan, ya bırak $apkana saklanayım..
Kim vurduya gider insan, fırsat yok ki kendimi savunup aklanayım..
Bir ara..
Biliyordum, sende kedilerden korkuyordun.
Çünkü, kendini i$kembe zannediyordun..
Böyle bir$eyi bende atlattım, iskemle sandım kendimi bir süre.
Ama sonra yırttum $emsettin, kendime telkinler yaptım..
Sen iskemle değilsin diye diye kandırdım kendimi resmen..
Sana hak vermiyor değilim $emsettin ama zaman kötü..
Aslında ne sen ne ben, ikimizde deli falan değiliz..
Herkes oynatmı$.
Sadece sen ve ben normaliz.
Ama $emsettin, laf aramızda..
Laf aramızda,
Laf aramızda..
$emsettin laf aramızda kaldı çıkamıyor, kendini ifade edemiyor bir türlü..
Ama çok dikkatli olalım $emsettin, sen de fark ettin. Zaman kötü..
En iyisi biz i$i deliliğe vuralım,
Sen kedilerden kork i$kembesin diye,
Ben insanlardan korkayım, iskemleyim diye.
Ve iskemle üzerinde i$kembe, çar$amba, per$embe.
Gün say $emsettin, gün say.
Çünkü nasıl olsa bir gün gelip bizi alacaklar..
Bence,
Bu i$ten yırtmak için saat numarası yapalım..
Sen yelkovan ol, ben yengeç.
Soranlara tek cevap verelim,
Vakit çok geç.. Vakit çok geç.
Vakit çok geç $emsettin..
Geldiler.


edit post

8 Reply to "$izo$ems"

  • keLebek on 20 Temmuz 2009 04:38

    'Ama $emsettin, laf aramızda..
    Laf aramızda,
    Laf aramızda..
    $emsettin laf aramızda kaldı çıkamıyor, kendini ifade edemiyor bir türlü..'

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 20 Temmuz 2009 10:09

    laf aramızda yalnız değilsin bu ruh halinde:))

     

    Bugra on 20 Temmuz 2009 17:17

    Kelebek, laf aramızda.. Çar$amba :)

    ay kopuğu(köpüğü), sana kopuk diyebilir miyim acaba? :)) Tamam, laf aramızda.. Border Line'a doğru gidiyoruz hepimiz :))

     

    öykününannesi on 21 Temmuz 2009 00:21

    bence siz delisiniz :))) ikiniz...

     

    Bugra on 21 Temmuz 2009 01:50

    Ablacım.. Hepimiz deliyiz :))

    Ama $imdi sen kelebek ile beni mi kastettin yoksa $emsettin ile ben mi çözemedim :/

     

    öykününannesi on 21 Temmuz 2009 01:56

    şemsettinle seni kastetmiştim ama aslında üçünüz demeliymişim :))

     

    Bugra on 21 Temmuz 2009 01:57

    Hehe, bizde onu konu$uyorduk $imdi.. Kelebekte'de potansiyel var, malum.. Emin olamadık :)))

     

    SiL BaştaN on 21 Temmuz 2009 05:20

    Delilik tekeliniz de kalmasın, bize de bize de isteriz. Ya pardon delilik iyi bişey değilmiydi. Almasak mıki, yok yok alalım, alalım...

    Bak bir yazı ablacım benimde içimdeki deiliği ortaya çıkardı bir anda. Neyse bu kadar akıllı içinde olalım bizde deli böyle daha rahat geçiyor zaman...

    Sevgilerimle Buğra kardeş...

     
  • Yorum Gönder