Böyle bir yerde ya$amak istiyorum..
Böyle bir yerde ya$lanmak.
Sevgimi göstermek.
Sevildiğimi görmek.
O kadar çok ki..
Bir o kadar da huzur istiyorum burada.
Eminim..
Olursa, olacak!
Olmalı!








edit post

17 Reply to "Olsun. Mu ?"

  • UndefinabLe© on 30 Temmuz 2009 13:16

    Komşu ada varsa komşun olmak istiyorum.

    İstediklerinden ben de istiyorum.

    Oh.

    -D-

     

    Bugra on 30 Temmuz 2009 13:28

    UndefinabLe©, kendimi biliyorum.. Ne kadar çok istediğimi. Bunu benim kadar çok isteyen birini gördüğümde de mutlu oluyorum pek tabii.. Sanmıyorum kom$u adası olsun. Ama bi sen bi ben yapabiliriz :)))

     

    UndefinabLe© on 30 Temmuz 2009 13:43

    Çok paylaşımcısın; bu hoş bir şey ;)

    Dileklerin gerçek olur umarım ^^
    Misafirin olmaya talibim ;)

     

    Bugra on 30 Temmuz 2009 13:49

    Rezervasyonun açık olarak yapıldı madem, ne zaman dilersen :)

    Bekliyorum mutlaka :))

     

    bi dost on 30 Temmuz 2009 13:51

    anaaa ölsen kimsenin ruhu duymaz yahu, deli misin daha makul hayaller kur lütfen :D

     

    Bugra on 30 Temmuz 2009 13:54

    Beybi gayet makul. Bak görüceksin, bir mortgage'e bakar :P O değilde ben hayattayken beni bulmayan adam varsın öldükten sonra hiç bulmasın.. Ha toprak olmu$uz, ha su ha tahta.. Evet 5. element :))

     

    Elizaphelia© on 30 Temmuz 2009 14:22

    Göl Evi filmindeki eve hayran kalmıştım, çok istemiştim orası bizim olsun. böle posta kutusu olsun bağımsız bitane falan. :)
    Burası senin olsun orası benim olsun. UndefinabLe© içinde bitan inşa edelim, tam olsun.

    Huzuru sen bulamasanda, o seni bulur burda.
    Kafiyeleştim yine, daha beter olmadan evinden ayrılıyorum.
    :)

    Sevgiler,

    -N-

     

    keLebek on 30 Temmuz 2009 21:57

    olsun bence

    sakincasi yok..
    (=

     

    zehra16 on 30 Temmuz 2009 22:44

    insanın ömrü uzar burda:)

     

    guguk kuşu on 30 Temmuz 2009 23:11

    ben ıssız bir adanın hayallaeri ile meşgulüm şuan. orda sevebileceğim tek şey doğa ve kendim olsun lütfen:)

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 31 Temmuz 2009 02:12

    hımmm keyifli olabilir senin adına bugracım ama ben ürkerim oralarda ziyaret amaçlı gelir giderim yoksa gürültüsüzlük bana iyi gelmiyo:)

     

    La Rouge on 31 Temmuz 2009 02:52

    aaa 3 gün sonra kafayı yersin:)

     

    wmina | queen elisabeth on 31 Temmuz 2009 03:12

    Anaa.. çok şeker lann.. bide arkada köprüler falan var sanırım şehre yakın.. E internette çeker orda.. Sen git adada blog yaz bakiiim... :D:D

     

    Bugra on 31 Temmuz 2009 11:34

    keLebek, sen de Sapanca'dan gelirsin artık :)

    Zehra, bence uzamasın.. Hiç gerek yok, ama huzurlu ve mutlu geçsin mümkünse :))

    guguk kuşu, Kalem Adası'na gönderelim seni hemen :)

    ay kopuğu(köpüğü), aman tatlım istediğin gürültü olsun.. :) Onu da yaparız :))

    La Rouge, 3 gün bile yeter! Gerçekten..

    Yumicik, 3G var artık internet her yerde çeker :P

     

    Dolunay on 31 Temmuz 2009 14:03

    olsun :)

     

    SiL BaştaN on 31 Temmuz 2009 14:45

    Olsun olsun hemde yanında sevgili olsun bide biri kız biri erkek ikide küçük bebiş olsun mesut bahtiyar yaşayasın en güzelinden kısa ve uzun hayatını.

    Sevgiler...

     

    wakan tanka on 1 Ağustos 2009 01:34

    bend e istiyorum bende =)

     
  • Yorum Gönder