Efenim elimde $öyle bir bilgi var.. İnsanlar bitti, hayvanlar ba$ladı(!) dedirtecesine..

*Nasıl da $uh bir $ekilde bakıyor değil mi? :)

Fahi$e Penguenler !

Vah$i hayatta bazen, düzenli ili$ki içerinsinde bulunan penguenler bile yuvaları için gerekli olan çakıl ta$larını edinebilmek için erkek penguenler ile ili$kiye giriyorlarmı$. Bu di$i penguenler, bekar penguenleri tercih ediyormu$ efenim.. Nedeni ise, eğer erkeğin partneri varsa iki di$i birbirine girebiliyormu$.. Ta$ını aldıktan sonra da di$i penguen erkekten kaçarak uzakla$ıyormu$!


edit post

9 Reply to "Fahi$eler Sizi !!"

  • perikizi on 5 Temmuz 2009 13:37

    vay ırıspılar ama mantıklı bence buğram :D

     

    Bugra on 5 Temmuz 2009 13:56

    E tabi dü$ününce hak veriyor insan :P

     

    DORİS on 6 Temmuz 2009 00:31

    vay vay vay,, korkacaksın bu kadın milletinden hep diyorum..:))

     

    flying lady on 6 Temmuz 2009 01:35

    bi kitapta okumuştum evet, çok ilginç değil mi :D

     

    Bugra on 6 Temmuz 2009 02:02

    Doris, sizden korktuğum kadar bir$eyden korkmuyorum :))

    lady, valla insanlardan bula$tı heralde.. Pek bi ilginç :))

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 6 Temmuz 2009 02:37

    yaa süper...ki penguen en sevdiğim hayvandır:)daha da bi sevdim şimdi:)

     

    Melankolia sln on 6 Temmuz 2009 07:35

    hehhe :D
    akıllı hayvan :)

     

    DORİS on 6 Temmuz 2009 10:37

    buğra siz deyip neden bizi de soktun araya ben ne yaptım ki sana:))

     

    Bugra on 6 Temmuz 2009 14:50

    ay kopuğu, haha.. İlahi :))

    Melankolia sln, e daha akıllıları da var.. Onlar neden yapmıyor o zaman :P

    DORİS, ya ben orda genel konu$mu$tum ama gördüğüm kadarıyla e$$eklik etmi$im baya bi.. Özür diliyorum kocaman.. :) E pek tabi, sen ve bir kısım dı$ındasınız :)

     
  • Yorum Gönder