*Haha, benden bir tane daha.. Evet, burası Eski$ehir :)


Hani bir film vardı bilmem izlediniz mi.. Bucket List. İki adam ölmeden önce yapacaklarını bir kağıda yazıyorlar ve ba$lıyorlar bunları hayata geçirmeye.. Benim de böyle bir listem var. Ölmeden önce yapılacaklar.. Bugün bir tanesini gerçekle$tirdiğim için inanılmaz mutluyum..

Ne mi ?

Boğaz köprüsünden a$ağıya i$emek :) Çok saçma gelebilir ama benim için gerçekten büyük bir$eydi.. Hayalini kuruyordum hep. Bugün gerçekle$tirdim en nihayetinde. Bayanları bilemem ama erkekler için i$emek ayrı bir olaydır zaten.. " Ya $u i$emek dünyanın en güzel $eyi " tarzında bir çok cümle duyabilirsiniz erkeklerin büyük bir kısmından..

Zaman geçmek bilmedi icra ederken.. İyiki de geçmedi. Nasıl keyifliydi anlatamam... Çok mutluyum :)

Yalnız inanılmaz fazla kamera vardı.. Hani yarın haberlerde falan köprüden boğaza i$eyen bir adam görürseniz bilin ki o benim :)


Unutmadan.. Bugün anladım ki $arap satmak çok keyifli bir olay. İnsanlar nasıl bir$ey istediklerini anlatıyorlar. Ve siz öneride bulunuyorsunuz.. Deniyorlar, " Mmm, gerçekten tam istediğim gibi... Lütfen " diyorlar.. Keyifle dolduruyorsunuz.. Hele ki ikinci $i$eyi açtığınızda sizden keyiflisi yok.

Kayra Chardonnay, tereyağı ve kavrulmu$ fıstık aromasıyla balık ve kırmızı ete gerçekten mükemmel $ekilde e$lik eden bir seçenek.. Denemediyseniz $iddetle tavsiye ederim.

edit post

6 Reply to "Mutluyum.. Neden mi ?"

  • keLebek on 1 Temmuz 2009 14:31

    deli...









    barış (:

     

    DORİS on 2 Temmuz 2009 03:08

    inanmıyorum sana, internette video arayacağım şimdi:)))

     

    Asortik Krep on 2 Temmuz 2009 03:53

    Köprü ne ki, Taksimde anıtın önünde yapmalısın bence :)
    Ya da pazar günü Ortaköy meydanı da olabilir :P

     

    Bugra on 2 Temmuz 2009 19:54

    Kelebek, her zamanki gibi var biraz :) E barı$ o zaman :))

    Doris, bende çok baktım ama bulamadım :P

    Asortik Krep, aslında fena fikir değil :) Ortaköy sokaklarına i$emi$liğim var ama Taksim.. Dü$ünmek lazım :P

     

    gökkuşağında oturan kız on 4 Temmuz 2009 02:50

    komedisinn =)

     

    guguk kuşu on 4 Temmuz 2009 07:19

    hiç birzaman bir bucket listim olmadı. ben herhalde sonsuza kadar yaşayacağını sanan saftriklerdenim:) yada işime öyle geliyor:) ama bana iyi bir fikir verdin insanın bir bucket listinin olması hiç de fena değil, düşüneceğim.....köprüden falan işiyemem zaten anatomim buna müsait değil.....ama geçenlerde bende yapamayacağımı sandığım birşeyi yaptım: buz gibi nehir suyuna atlayıp yüzdüm, öyle soğuktuki buzdolabından çıkmış bir su gibiydi, ilk anı atlattıktan sonrası ise harikaydı, vücudumdaki kan deveranımı hissettim en az 1 saat etkisi devam etti tavsiye ederim:)sevgiyle

     
  • Yorum Gönder