Hayranım $u reklamlarda ki yaratıcılığa.. Ama bu kadar ba$arılı ve i$levsel olanını da görmemi$tim açıkçası.. Dün gece izledim ilk defa, ardından kaç kere izlediğimi hatırlamıyorum :) Ama sabah kalktığımda rüyamda gördüğümü hatırlıyorum :D


Farklı bir tarzları var tabii, olay da burada zaten.. Bırakın Jim Beam'i insanın herhangi bir sıvı alasını getiriyor.. Bira olur, Vodka olur.. Hatta bu $ekilde olacaksa su bile olur dedirtecesine.. :)))

Anlayamıyoum ama.. Eski kız arkada$ım da Reklamcılık okuyordu, hiç bu kadar orjinal bir$ey çıktığını görmedim maalesef :P

Neyse, ben çok konu$mayayım, buyrun izleyin efenim.. :))






edit post

5 Reply to "$imdi, Reklamlar.. !"

  • ay kopuğu(köpüğü) on 28 Haziran 2009 17:34

    susamış gördüm seni:)
    ehh böle anda su bile gider cidden:)

     

    Bugra on 28 Haziran 2009 22:11

    Haha, hem ne susamak :)

     

    Maryjade on 29 Haziran 2009 03:48

    wauuuuwww, zehir olsa içilir walla! ne hoştu ama kostümler yanlış seçilmiş :-)

     

    Bugra on 29 Haziran 2009 06:17

    Maryjade, biraz daha açabilirmisin? :) Bence ablanın üstündeki gömlek gayet ho$.. Muhtemelen abinin gömleği :P

     

    Maryjade on 29 Haziran 2009 06:31

    gömlek bir kere absürt yahu! ne o oduncu gömlekleri falan!
    daha rahat ve ferah birşeyler olmalı örn: saten, tül... :-) rahat olmalı işte yaaa...

     
  • Yorum Gönder