- Çatır çatır ingilizce konu$up ondan sonra kar$ınızda ki insanın size Türkçe cevaplar vermesi deği$ik bir duygu.. :)

- Ne istediğini bilmeyen insanlardan nefret ediyorum.

- A$ık olur gibi olmayı çok seviyorum.

- Özlemeyi de tabi..

- Immm, buzz gibi birayı her$eyden çok seviyorum..

- $imdi öğrendim bir arkada$tan, kandilmi$ bugün. Ama gerçekten bilmiyordum içmi$ bulundum o buzz gibi birayı..

- Yattı balık yan gider.

- Balkonları da çok severim.. Biraz yüksek olsun, güzel manzara olsun, $öyle deniz falan görsün.. Pek bir$ey istemiyorum yani :)

- Çok yoruluyorum.. Hele $u yeni aldığım ayakkabılar öldürüyor beni.

- Tepkiliyim, nasıl tepki koyacağımı bilmiyorum.

- İ$imi gerçekten çok seviyorum.. Bütün her$eyi büyük bir keyifle yaparken, herkesin " Allah kolaylık versin " demelerini anlayamıyorum.

- Bir ki$i tarafından yanlı$ anla$ılmak ve onu g.t etmek istiyorum!

- 1,5 ay gibi bir suredir $u blog camiasını da pek bir sevdim. Güzel $eyler :)

- Evet, çok sevecenim sanırım.

O kadar madde yazdım ya.. Bir tek isteğim var.

Tanrım beni akıllı ve güzel kadınlardan korusun.. Var bir tane. Sonumuz hayır olsun :)





edit post

14 Reply to "Karı$ık.."

  • La Rouge on 25 Haziran 2009 08:41

    a-aa neden akıllı ve güzel kadınlardan korusun:)

     

    Bugra on 25 Haziran 2009 08:49

    Tehlikeliler zira :) Hani ağına dü$ürebilir, kendine a$ık edebilir.. :)

    Her zaman inanırım.. Güzel ya da değil, bir bayan her zaman bir erkeği parmağında oynatabilir.. Bu da pek hevesle istediğim bir$ey değil takdir edersin ki :))

     

    keLebek on 25 Haziran 2009 09:07

    Susarak koy tepkini cevap vermeyerek ki
    en hayırlısı o olsun hakkında !
    nası fikir?
    bence süper!

     

    Rouge Red Head on 25 Haziran 2009 09:48

    hohoğ.
    aşık olur gibi olmaya aşıgım.

     

    bi dost on 25 Haziran 2009 11:41

    aşık olur gibi olmakkk... anammm dadından yenmez o duygu:)

    buz gibi bira yerine zıkkım iç..

    ayakkabıların ayaklarının ağzına şeediyosa rahat bişey giyebilirsin, ama yok illa şekil yapıcan dimi köftehorr:P

    yanlış anlaşılmak ve döt etmek istemek nası bi psikolojidir lan? sado musun oğlum sen:D

    son olarak, hiç sevecen değilsin gıcıksın :D

     

    Rodmank on 25 Haziran 2009 14:36

    banada bulgaritanda bakkal amca bulgarca konuştu konuştu bende suratına bakıp yanımdaki arkadaşa türkçe "ne diyor la??bir b*k anlamadım söylediklerinden" dedikten sonra adam gayet sakin gençler bozuk çıkarmı demişti :D:D:D. hani Almanyada falan normalde :D

    Son bir şey daha battı balık yan gider mi yattı balık yan gider mi bence battı doğru ;)

     

    İrma on 25 Haziran 2009 16:10

    aaaaşk kokusu var havada aşk kokusu var:D
    akıllı ve güzel kadında sana aşık olursa bak o zaman aşkların en güzeline

     

    Bugra on 26 Haziran 2009 06:15

    keLebek, dağ dağa küsmü$ dağın haberi yok.. Biliyorsun değil mi ?

    Rouge Red Head, ahh bende galiba :)

    bi dost, gel bak sen imana gel $öyle bir buz gibi bira içireyim sana :) Sadistlik var biraz evet :)) Belki çok :P Senin kadar gıcık olmasamda ondan da var biraz tabii :D

    Rodmank, çok ikilemde bıraktın beni.. Bence de battı :D

    İrma, ahh o dediğin olursa varya.. Ne dilerseniz dileyin benden :))

     

    keLebek on 26 Haziran 2009 06:59

    dağ ve tavşan di mi ?
    evet haberleri yok hiç birşeyden..

     

    Bugra on 26 Haziran 2009 07:04

    Yok, bu dağ ve dağ.. Olmasın evet. Farkedilsin.

     

    keLebek on 26 Haziran 2009 07:13

    dağ dağa küsmez ayrıca bin kere dedim
    tavşan dağa küser dağın haberi olmaz..

    ben en son ilkokul 3. sınıftayken küsmüştüm! gerisini bilemem.

     

    Bugra on 26 Haziran 2009 23:23

    Bende küsmedim yakın zamanda.. Küsmek değil sanırım adı. Ayrıca o mesajı hala çözebilmi$ değilim!

    Neyse..

     

    keLebek on 27 Haziran 2009 01:10

    çözmek isteyen ulaşırdı zaten..
    bende başka bir şey demiyorum

     

    öykününannesi on 27 Haziran 2009 04:59

    "- Çatır çatır ingilizce konu$up ondan sonra kar$ınızda ki insanın size Türkçe cevaplar vermesi deği$ik bir duygu.. :)"

    Buğracım, işte o ben oluyorum. Hani anlayıp ta konuşamayanlardan :))

     
  • Yorum Gönder