Böyle durdukça,
Küçük bir okyanus!taki plankton gibi hissediyorum..
Nereye giderim, nereleri ke$federim..

Kaç yıldır yoktun ki sen ?
Ya da kaç asır ?

Gece çökmü$,
Heryer karanlık, seninle olan geleceğimiz gibi..
Ya da bana öyle geliyor.

Gün doğacak biliyorum,
En azından inanıyorum.
Her gece, karanlığın ardından gelen gün gibi..
Bitmek tükenmek bilmeyen gün gibisin..
Gel, ama gitme..

Bug

edit post

7 Reply to "Gibisin.."

  • principessa demek prenses (!) demek on 1 Haziran 2009 18:21

    ben , kendi çapında bir şair olarak beğendim.
    fevkaladenin fevkinde.

    hadi yine iyisin.

     

    Gökyüzünün ömRü on 2 Haziran 2009 01:38

    yüreğine sağlık buğra...
    umarım beklediğin gelir ve hiç gitmez...

     

    Terapist on 2 Haziran 2009 04:13

    Geldiğinda süzülmeyecek yaşlar gözlerinden,
    Dudakların titremeyecek,
    Üşümeyeceksin hiç,
    Korkmayacaksın karanlıktan,
    Benim korkmadığım gibi,
    Karanlığa umutla baktığım gibi bakacaksın,
    Umutla, sabırla bakacaksın,
    Kör olurcasına...

     

    Bugra on 2 Haziran 2009 09:17

    Te$ekkür ederim kanks.. :)

    Gökyüzü, Umarım.. Zor olsa da umarım :)

    Güzel satırlar için sana da te$ekkür ederim Terapist..

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 2 Haziran 2009 09:45

    "bu sabah bir umut war içimde nasıl olsa geri gelirsin diye"

    umarım umduğun gerçekleşir..

     

    Bugra on 2 Haziran 2009 09:59

    Te$ekkür ederim ay kopuğu, umarım.. Umarım, umduklarım gerçekle$irse umduğum kadar mutlu olurum.. Pek karamsar oldu :)

     

    defne on 3 Haziran 2009 12:49

    bazen bi günlük özlem bile bin yıllıkmış gibi gelir..
    insan sevince hasret katsayısı da artıyor demek ki:)

     
  • Yorum Gönder