Ben, ablam, annem ve eni$tem oturuyoruz.. Güzel sohbetler geli$iyor pek tabii. Zira tüm aile alkolün tesiri altında :)

Arada, annem ütü masasını getiriyor.. İsyanlardayız, anne gelde oturup iki kelime laf edelim diye. Zaman geçiyor, annem her zamanki gibi devam ediyor yapmayı istediği $eye.. Derken;

Ablam : Anne, sabah o ütülerin hepsini bitmi$ görmek istiyorum! Bir tane bile kalmasın..
Annem : Ben size bugüne kadar ütüsüz don bile giydirmedim be!
Eni$te : ( Buruk bir sesle Anne'me ) Anne, biliyormusun.. Ben ilk ütülü donumu Aslı'dan giydim..
Annem : Nasıl bir duyguydu peki ?

Ailecek bir kahkaha.. Arkasından uyuyan Baba'dan gelen ultimatom..

Eni$te : ( Kısık bir sesle ) Pek fark yoktu, aynıydı..
Annem : Biz ailecek severiz ütü yapmayı.. Vaktinde baban, Aslı'nın bezlerini bile ütülerdi.

Hep beraber dona kalarak anneme bakarız.. Ve açıklama gelir ;

Annem : Hijyenik olsun diye :)



edit post

9 Reply to "Hiper Dialoglar - 3"

  • Terapist on 20 Haziran 2009 16:25

    Muhabbet hoşmuş gerçekten :D

     

    delininbiri on 20 Haziran 2009 16:58

    iyidir "kafası güzel aile" diyalogları..bilirim :)

     

    Rodmank on 21 Haziran 2009 04:05

    bizimde donlarımız ütülü ama bezlerimiz deildir zanlımca :D

     

    gaykedi on 21 Haziran 2009 08:26

    bu aile garipliklerinden destan olur bizde de, tanrım bütün aileler birbirine mi benziyor ne? yakından ya da çook uzaktan bakınca tabi :))

     

    YükseliN on 21 Haziran 2009 10:15

    :))) Aile muhabbetleri harika ...

    Hijyen, hijyen...

    Tijen teyze dedi hijyen hijyen diye...

    Ütülü giymek, şöyle jilet gibisinden... Tam bana göre...

     

    Bugra on 21 Haziran 2009 12:14

    Terapist, sağol :)

    deli, ahh sorma neler neler.. :)

    Rodmank, bende algılayamadım ilk ba$ta.. Meğer çok eskiden kullanılan $u naylon bezlerden bahsediyorlarmı$.. Tekrar kullanılabilir(!) olanlardan :P

    Kedi, bence tüm Türk aileleri birbirine benziyor.. Dediğin gibi ya yakından ya da çoook uzaktan :P

    YükseliN, ama $imdi mantıklı olursak.. Ne gerek var onların ütülü olmasına? Zaten buru$acaklar bir yerden sonra :)

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 21 Haziran 2009 13:28

    aman ütülenen kafa olmasın da don olsun:P

     

    ayarsız on 21 Haziran 2009 13:40

    burda aile sırlarının döküldüğünü sözkonusu eşraf bilmekte mi peki?

    evet bu bir tehdit =)

     

    Bugra on 22 Haziran 2009 07:08

    ay kopuğu(köpüğü), sonuna kadar katılıyorum sana! :)

    ayarsız, e$rafın yarısı bilmekte.. Cuma ak$amı sende olabilirm :)

     
  • Yorum Gönder