Tamamen spontone geli$en bir tatil nasıl olabilir, ancak bu kadar mükemmel olabilir pek tabii :)

Dün karar verdim, dün ak$am yola çıktım.. Yakla$ık 2 saat önce geldim. Denizime girdim, buzz gibi :)

Yanlı$ anlamayın nispet falan yaptığım yok, sadece gidenleri görünce pek bi kıskanmı$tım.. Güzel bir$ey, payla$mak istedim.. Staj ba$langıcından önce güzel olacak gibi..

E ne diyelim, in$allah darısı ba$ınıza :)



edit post

10 Reply to "Tatil.."

  • keLebek on 15 Haziran 2009 01:59

    gidip denize kuma güneşe vs. versene kendini çocum bir uzaklaş şu blog aleminden..
    merak etme ben çiçekleri sularım burda :D

     

    La Diabolique Rouge on 15 Haziran 2009 03:15

    kıskandım :/

     

    Mrs. Baros on 15 Haziran 2009 03:17

    darısı başıma, az kaldı
    evet
    evet
    evvveeet
    :D

     

    Bugra on 15 Haziran 2009 03:57

    keLebek, zaman gelecek bende seni çok kıskanacam.. Viski ve Puro lütfen :))

    La Diabolique Rouge, ama kıskanma.. Umarım yakındır senin de pek çok. Böyle maviliklere dalıp gidersin in$allah :)


    Mrs. Baros; Benden de darısı ba$ına.. Az kaldı çooook :)

    Evet, eveeet!! :))

     

    flying lady on 15 Haziran 2009 05:10

    tatile az kaldı, hissediyorum!

    iyi tatiller sana da:)

     

    Üfürükten Prenses on 15 Haziran 2009 05:50

    Neresi burası yahu,tatile gitmek hiç dönmemek istiyorum,poff..

     

    Finduilas on 15 Haziran 2009 07:25

    yaa ben de!

     

    ayarsız on 16 Haziran 2009 06:32

    kuzen umarım istanbula yakın bir yer değildir gittiğin.. yazık olur yoksa !

     

    ayarsız on 16 Haziran 2009 11:39

    edit: gittiğin yeri öğrendim. istanbula yakın değil ama benim 2. memleketim... ahh ahh.. bana rakı gerek =)

     

    Rodmank on 18 Haziran 2009 14:48

    heheh bende 4 gündür amasra taraflarındaydım bloga yazıcam yarın :)

     
  • Yorum Gönder