" Ate$in var mı ? " var mı diye sorar ya$lı adam..
Denize doğru bakan kadın kafasını sallayarak olmadığını söyler..
" Sigara içmez misin ? " diyerek devam eder..
Allah bilir Rakı da içmezsin..
Konu$masını da bilmezsin di mi?
Sen ku$ları da sevmezsin, 
Çiçekleri de.. 
Söyle! Öyle değil mi ? 
Çocukları.. 
Canın çekmez mi hiç keyfetmeyi? 
Parayı severmisin, parayı?
Onu da mı ? 
Erkeklerden nefret ediyorsun ha?
Eee, sana da bu yakı$ır.
At kendini denize!
Ne duruyorsun ?
Benim yarı ya$ım kadar bile yoksun.
Güzelmi$sinde..
Derdin mi çok, hı?
Benden de mi çok?
At kendini $urdan denize!
Seni o paklar.

Ya$lı adam elini, montunun cebine götürerek çakmağını ararken,
Kadın, adamın sigarasını yakmak için elinde ki çakmağı uzatır..
Adam sigarasını yakar ve $öyle der ; 

Madem ate$in var, ne duruyorsun karanlıkta?
Hadi ko$ hayata..
Heey bre Karaca Ahmet, Kara Mezarlık..
Sana gelmiyorum i$te..
Yorgo'nun meyhanesine gidiyorum.. 
Daha çook beklersin!


Dialog, 80'li yıllarda Zuhal Olcay ve Haluk Bilginer'in ba$rollerini oynadığı " Gecenin Öteki Yüzü " adlı dizinin bir bölümünden çıkartılmı$tır.


edit post

2 Reply to "Gecenin Öteki Yüzü"

  • Tuana on 9 Haziran 2009 11:50

    Mükemmel, acilen gecenin öteki yüzü dizisinin ilk bölümünü bulmalıyım..

     

    Bugra on 9 Haziran 2009 12:14

    Tuana,

    $u yorumu gördüğüme ne kadar sevindiğimi anlatamam sana.. Üzülüyordum kendi kendime, Kimse beğenmedi mi acaba diye. Oysa ki benim çok ho$uma gitmi$ti..

    Te$ekkür ediyorum.. Ben ba$ladım bile izlemeye.. :)

     
  • Yorum Gönder