Son birkaç senedir hiç bu kadar uzun süreli ayrılmamı$tım bu $ehirden.. Sabah sporunu if$a ederken dü$ündüm de, özleyeceğim be.. Çok hemde. Neler ya$andı, neler ya$anamadı(!) Her ne kadar kızsam dahi, sabahın köründe evimin 20 metre üzerinden geçen uçakların çıkardığı o sesi bile, Porsuk kenarında yürüyerek birden esip banklarda bira içmeyi, kampüsteki o çim kokusunu.. Kar$ımda ki çatıda nispet yaparcasına kur yapmayı alı$kanlık haline getiren güvercinleri, kesinlikle.

Kendime Sezen Aksu - Gidiyorum adlı parçayı gönderiyorum.. $imdi de yine Sezen Aksu'dan Firuze çalacak.. Sesi açmam lazım, Anneanne duysun, onunda adı Firuze ya. $arkı her harfi her kelimesi ile O'nun için yazılmı$ sanki. Pehh..

Tamam, Buğra kendine gel.
Geldim.

Saat 12:00 ' de son sınavım var. Sonra otobüs 15:00.. 5 Saat yol, sıkılacağım muhtemelen.. Güzel bi film koysalar bari, izlemediklerimden ama!


Rodmank yazmı$ yaz planım hazır diye.. Benim ki de hazır pek tabii .. :)

Haftanın 6 günü gördüğünüz kırmızı çizgide gidip - geleceğim.. Kalan 1 gün.. O çok sevdiğim meyhane, Sarıyer - Emek Cafe, Küçük Beyoğlu, Moda, Kanlıca.. Gezeceğim pek tabii.. Halim kalırsa :)

Ama ilk i$im elime bir $i$e içkiyi alıp kuzene gitmek olacak, yakın zamanda oturamadık.. Geliyorum kuzum bekle :)

Ha birde, Bunny B*

edit post

10 Reply to "Gidiyorum..."

  • keLebek on 11 Haziran 2009 23:43

    bu mevsime resimdeki gibi atkı bogazında gelmede sakın cocum =))

     

    gökkuşağında oturan kız on 12 Haziran 2009 00:32

    İyi yolculuklar gece 3'te de ben yolcuyum =)

    bol eğlenceler..

    =)

     

    Asortik Krep on 12 Haziran 2009 00:38

    Yol İstanbul için iyi bir mesafe :) Şanslısın..

     

    ayarsız on 12 Haziran 2009 01:59

    Gel kuzen, gel.. Ama diğer iletişim araçlarını sakın kullanma, ben tesadüfen blog sayfandan öğreneyim gelişini. Metni okurken inceden sitem etmiştim, Sarıyer'in bile gönlünü almış ama kuzenini unutmuş diye. Yok unutmamış, sona saklamış. Sevdim bu tavrını. Yukardaki sözlerin arasındaki "şişe"yi unutma ama gelirken.. =)

     

    La Diabolique Rouge on 12 Haziran 2009 02:54

    İyi yolculuklar :)

     

    Tirnakli Bakla on 12 Haziran 2009 04:35

    Huh,emek cafe sariyer'de degil bi kerem :D ama sariyerede bekleriz pek tabi :)

     

    delininbiri on 12 Haziran 2009 04:49

    kıskandım yaz planını..

     

    keLebek on 12 Haziran 2009 06:33

    yaa link verilmez ki ama yaaa
    dur ben soruyum bunun hesabınııı

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 12 Haziran 2009 11:22

    istanbulun tadı ayrı tabi ama eskişehirin yer apayrı yaa...çok özledim:(

     

    Bugra on 12 Haziran 2009 11:58

    keLebek, Pardon nereye geliyorm :P Gelmiyorum :)) Sordunuz mu hesabını :P

    gökkuşağında oturan kız, te$ekkür ediyorum :)

    Asortik Krep, kesinlikle. Süper oldu benim için :)

    Kuzum, senden sonra gelmemin en büyük sebebi o $i$e zaten biliyorsun :) Unuturmuyum hiç.. Sen sadece bi ara haber ver bana yakında ne içmediysen :))

    La Diabolique Rouge, te$ekkürler geldim bile :))

    Tırnağımda ki $ey, Orası Sarıyer benim için bi kere.. Var mı itirazı n :P

    Deli, neyi çalı$mayımı kıskandın :P

    ay kopuğu(köpüğü), İstanbul eğlenilecek ; Eski$ehir evlenilecek $ehir.. Doğru :))

     
  • Yorum Gönder