Efenim ne alaka diyeceksiniz.. Bende Limk'te okurken gördüm. Erkeklerde Meme Kanserine yakalabiliyormu$. Hatta sayı hiç öyle az gibi de değil, USA'da her yıl 1500 erkek. Her zamanki gibi sadece kendimizde kalmıyor pek tabii, böyle bir durumda risk karde$lerimiz ve çocuklarımızda da 2-3 kat artıyor..

Ee nasıl anlicaz bunu ? Türkiye'de doktora gidip ben mamografi yaptırmak istiyorum dediğinde bakmazlarmı suratıma ? :)




edit post

5 Reply to "Erkekler de Meme Kanseri Olur !"

  • zanzara on 4 Haziran 2009 12:43

    Tanrı Türk'ü korusun :))

     

    Rodmank on 4 Haziran 2009 14:24

    Erkeklerinki nasıl sıkışıcak 2 tabaka arasına... wikipediada okudumda :)

     

    gaykedi on 4 Haziran 2009 14:38

    bende az önce hapiste olan prof. erol manisalı'nın meme kanserinden ameliyat olduğunu okudum, bazı şişman erkeklerin koca memelerinden süt bile geldiğini duymuş muydunuz :D

     

    YükseliN on 5 Haziran 2009 02:01

    Vakti zamanın da rahmetli Barış Manço'da bu hastalığa yakalanmıştı diye biliyorum. RODMANK 'a hak verdim, çok zor çokkkk.... sıkışmaz o iki tabaka arasına.

     

    Bugra on 6 Haziran 2009 13:15

    zanzara, bence erkekleri :P

    Rodmank, sıkı$maz abicim :)

    Kedi, bunu bir yerde daha duymu$tum ama pek inanmamı$tım açıkçası.. $i$kinlikten çok hormonlar ile ilgili bir olay değilmidir ki süt gelmesi?

    Yükselin, bundan hiç haberim yoktu.. Te$ekkür ederim payla$ımın için..

     
  • Yorum Gönder