Gerek Kedi gerek Bidost bu konuda ki serzeni$lerini dile getirmi$lerdi. E benim de uzunca süredi aklımdaydı.. Yapalım bir$eyler dedik. 

Ne mi ? Tema efenim, tema.. $imdi ki hali, ye$il yazı ile göz yoruyor farkındayım.. Biraz yumu$atmak istedim.. Ardından orjinali $u olan temayı buldum, çok beğendim :) 

Ye$il var ama çok koyu değil arkaplan .. Peki neden illa ye$il diyenlere toslumbağaların rengini hatırlatmak isterim ki ben de bundan pek kopmak istemiyorum.. 

Ardından pek beğenmediğim bir iki yeri Amca' dan izin alarak deği$tirdim. 

Peki ben bunları neden yazıyorum ? Yazıyorum efenim çünkü sizlerin bu konuda ne dü$ündüğünüzü bilmek istiyorum.. Eğer ü$enmezseniz de $urada ki deneme sayfasına bir göz atabilirseniz ve ardından benimle görü$lerinizi, ele$tirilerinizi payla$abilirseniz pek bir sevineceğim.. 

$imdiden te$ekkür ediyorum :) 

edit post

22 Reply to "Yardımınıza İhtiyacım Var :)"

  • gaykedi on 6 Haziran 2009 16:14

    bence hiç fena değil, gayet güzel, hele şimdiki temana göre olağanüstü güzel ve okunaklı desem ayıp olmaz sanırım :))

     

    Bugra on 6 Haziran 2009 16:19

    Yok yok, hiç ayıp olmaz Kedi.. Aksine çok ho$uma bile gider zira pek bi beğendim bunu :)

    Biraz uzun sürdü ama bulamadım bunun gibisini.. Çok yakında yayında :P

     

    Rodmank on 6 Haziran 2009 16:42

    ama arka fonun siyah olmasını hiç sevmiyorum ben içimi karartıyor özellikle uzun yazılarda ama onun dışındakiler iyi beğendim :)

     

    (¯`·._.·[ (Afilli Yazar) ]·._.·´¯) on 6 Haziran 2009 16:45

    Doğrusu bu tasarımdan daha sükunet içinde havası var. Siyahtan gri arka plan daha sakin bir hava katmış. Tasarım ise sade ama şık. Senin toslumbağa üslubunu yakışır cinsten.

     

    bi dost on 6 Haziran 2009 17:48

    bence beyazla yeşili kombinle, toslumbağaya da daha iyi gider daha şirin olur. siyah temalar gözümü beceriyo hem, hem de iç karartıcı ya..

     

    Caponizmatrix on 7 Haziran 2009 00:03

    begendım ama o kaplumbaağyı yine adının başına zok tamam mı???

     

    Bugra on 7 Haziran 2009 00:39

    Rodmank, siyah değil ki ya.. Özellikle siyah olmamasına dikkat ettim.

    Afilli Yazar, te$ekkr ederim, ho$ oldu gibi.. Bir iki ufak deneme daha kaldı :)

    bi dost, ya deme $unu ya siyah değil o arka plan.. Beyaz yazı ile fıstık gibi duruyo, durmuyo mu ? :) Hem beyazla ye$il yakı$mıyor sanki.. :)

    Capon, deneyelim bakalımm :)

     

    gökkuşağında oturan kız on 7 Haziran 2009 00:41

    yeni daha güzel dingin duruyor. Ama toslumbağa daha göze batcak bi yerde olsun ama bence =)

     

    Bugra on 7 Haziran 2009 00:42

    gökkku$ağında oturan kız, Capon'un dediği gibi ba$a alsak nasıl olur, hm ? :)

     

    DORİS on 7 Haziran 2009 02:09

    bence de hoş olmuş, yormuyor insanı, sana da uyar
    ;)

     

    gökkuşağında oturan kız on 7 Haziran 2009 03:09

    süper olur =)

     

    Bugra on 7 Haziran 2009 03:10

    Te$ekkürler Doris :)

    gökku$ağında oturan kız, oldu bile :)

     

    gökkuşağında oturan kız on 7 Haziran 2009 03:30

    ya aslında bende değiştirmek istiyorum ama nasıl değiştirilir bilmiyorum. bi kaç yerde aynen kodu kopyalıycan diyordu yaptım hata verdi hep. Hiçte anlamam bu işlerden.

     

    Bugra on 7 Haziran 2009 03:42

    Mailine baktım ama göremedim, bana bir mail atabilirsen yardımcı olabilirim.

     

    Rodmank on 7 Haziran 2009 03:57

    siyah değilde koyu gri :S

     

    Caponizmatrix on 7 Haziran 2009 07:36

    şimdi pek güzel olmuş beğendiiim!

     

    Bugra on 7 Haziran 2009 09:06

    Rodman, bakalım uzun vadede beyaz ile ye$il dü$ünüyorum..

    Capon, oldu oldu pek güzel oldu hemde :) Benim de çok ho$uma gitti :)

     

    bi dost on 7 Haziran 2009 10:00

    değiştiğini farketmedim bile desem..:S

     

    gökkuşağında oturan kız on 8 Haziran 2009 03:32

    mail attım yardım için

     

    Bugra on 8 Haziran 2009 04:01

    Cevap bile attım :)

     

    gökkuşağında oturan kız on 8 Haziran 2009 04:47

    teşekkür ettim =)

     

    delininbiri on 8 Haziran 2009 05:27

    aa süper olmuş bu bence..ee neden değişmedin peki hala?

     
  • Yorum Gönder