Efenim bir hafta sonu daha bitti malum..

Ben gez.. 1 saniye telefon :) Sonra devam ederim, daha önemli :)

Yuppi! Telefon çaldı.. Bi baktım Marriott'un numarası. Ne oldu ne bitti demeye kalmadan telefonda ki bayan " Buğra Bey, size önermi$ olduğumuz pozisyon ile hala ilgileniyormusunuz? " dedi. Ahh, kalbim çıkacak.. " Kesinlikle! " dedim.. $urada bahsetmi$tim, dediğim gibi.. Bekle beni İstanbul geliyoruuuum :))

edit post

15 Reply to "Haftasonu.."

  • Rodmank on 1 Haziran 2009 02:39

    hayırlı olsun valla bu krizde iş bulmak süper

     

    Gökyüzünün ömRü on 1 Haziran 2009 04:08

    hayırlı olsun buğra...Çok sevindim
    Dilerim herşey istediğin gibi olur...

     

    paper doll.. on 1 Haziran 2009 04:17

    hayırlı olsun (:

     

    ayarsız on 1 Haziran 2009 04:43

    hoş gelişler ola. . . =)

     

    DORİS on 1 Haziran 2009 05:42

    hadi hayırlı olsun sana:) istanula gidince içesin de gelir, şimdiden afiyet de olsun. bi kutlama yaparsın artık:)

     

    Wilwarin on 1 Haziran 2009 05:48

    Hayırlı olsuunn =)

     

    Bugra on 1 Haziran 2009 06:52

    Rodman - Te$ekkür ediyorum, gerçekten zor..

    Gökyüzü - Te$ekkür ederim, umarım hepimizin istedikleri, dilediğimiz $ekilde gerçekle$ir :)

    Paper Doll - Te$ekkür ederim :)

    Kuzum - Geliyorum, çok pis olacak diyeyim ben :)

    Doris - Hemen nasıl tanıdın bu kadar iyi ya :)) İstanbul'a gitmeye gerek yok, hemen bu ak$am kurulsun sofralar :P

    Kelebek - Te$ekkür ediyorumm :)

     

    Tirnakli Bakla on 1 Haziran 2009 07:43

    E o zaman Istanbul'da gorusuruz :D hayirli olsun.

    -Tirnakli B.k

     

    principessa demek prenses (!) demek on 1 Haziran 2009 07:49

    havalanma bence altı üstü bir staj :D

    okul bitiyor ya kıskanıyorum :D

    hayırlı olsun kanka

    ohh yeah man mauahauhaua:D

     

    delininbiri on 1 Haziran 2009 07:52

    oo hayırlı olsun çok sevindim :) ben de istanbul'a bir kapak atsaydım artık..ahh ahh :D

     

    DORİS on 1 Haziran 2009 11:35

    bizim yerimize de kurun sofraları valla:))) iyi eğlenceler sana, tanımışım dimi:)))

     

    Bugra on 1 Haziran 2009 12:39

    Tırnaklı $ey, goru$uruk tabii.. Oh be.. Hem o Tırnaklı B.k değil, tırnağımda ki.. :D

    Kanks, neden öyle yapıp benim hevesimi kırıyosun ki :D O yeahhh :D

    Deli, olacak olacak.. Gün gelecek senide göreceğiz İstanbul'da :)

    Doris, vallahi ne diyeceğimi $a$ırdım, doğru tespitler.. Dı$arıdan bu kadar alkolik göründüğümü bilmiyordum :P

     

    Merve on 1 Haziran 2009 14:09

    hayırlı uğurlu olsun :)
    bol kazançalar,şanslar,mutluluklar getirsin:))

     

    DORİS on 2 Haziran 2009 01:55

    :))
    alkolik görünmedin ki, eğlenceli göründün:)
    allah iyiliğini versin emi..

     

    Bugra on 2 Haziran 2009 10:00

    Hehe, alı$mı$ım damgayı yemeye ne yapayım öyle sandım :))

     
  • Yorum Gönder