Medusa'yı okurken girdim.. Mynet'in haber sitesine. Gördüğüm manzara kar$ısında yüksek sesle bir kahkaha patlatmadan duramadım..

Hani bir kamera $akası vardı hatırlarmısınız, Japonya'da idi sanırım.. Bir grup treni iterek çalı$tırmaya kalkı$ıyordu.. Hah, buda öyle bir$ey i$te :))

Buyrun resim..



edit post

6 Reply to "Oyun : Metrobüs İtmece"

  • La Rouge on 27 Haziran 2009 05:41

    Yurdum insanı..efsane:)

     

    MeDuSa on 27 Haziran 2009 06:06

    bakıyorum da sen daha dolmamışın (:
    bu metrobüsleri istanbula taşırlarken kocaeliden geçtiler NL plakalı tırlar. dedim vay be bunlar da neyin nesi? bursadayken bindiğim çifte otobüslere benzettim hani ortasından dönebilenler neyse tarif edemedim bilen anlamıştır (: ama sonradan anlaşıldı bu metrobüslerin ne için olduğu. meğer rte bizlere antrenman yaptırıyormuş,yakında oğlunun gemisine halatlar bağlatıp sevgili koyuncukları gemiyi yüzerek çekmek suretiyle dubaiden marmara denizine getirticekmiş.. he bir de geçen sene ben bu metrobüsün altında kalıyordum nerdeyse baya bir korkmuştum,gereksiz bir korkuymuş çarpsa birşey olmıcakmış. baksana hık desen elinde kalıyor.. (:

     

    Gökyüzü on 27 Haziran 2009 11:05

    biri bana bunun şaka olduğunu söylesin :))

    pess vallahi pess:)

     

    Bugra on 27 Haziran 2009 13:08

    La Rouge, gurur duyuyorum efsaneyiz. Evet :)

    MeDuSa, Ben doldum doldum da içimi bo$alttım çoktan.. Gülüp geçiyorum artık böyle $eylere :) Baktım takınca bir$ey olmuyor, can sıkmaya gerek yok sanki :)) Ama olsun yinede çarpmasın bakarsın sağlamı falan denk gelir, mazallah :)

    Gökyüzü, yok. Gerçeğin ta kendisi :))

     

    İrma on 27 Haziran 2009 16:39

    gülüp geçmek en iyisi yoksa dert sahibi olucaz

     

    ayarsız on 30 Haziran 2009 00:48

    acı ama gerçek.. o kamera şakası da Türkiye'de bir banliyö treniyle yapılmıştı yaklaşık 2-3 yıl önce. Arada bir metrobüs kullanıyorum, özellikle karşıya geçerken faydasını görmedim değil. Ama, öyle bir teknoloji ki, tanesi (araştırmak yerine aklımda kalanı yazıyorum) 1,2 milyon dolar civarı, fakat bize bu fiyattan gelen hurda yığınları üretildiği ülkelerde kullanılmayan modeller...

    Güleriz ağlanacak halimize...

     
  • Yorum Gönder