Ve, ve ve.. Sonunda hallettim.. Bir kaç eksik olmasına rağmen temayı devreye sokarak gözlerinize daha az zarar vermek için elimden geleni yaptım efenim :) Hayırlı olsun, uğurlu olsun... Güzel güzel konu$alım :) 

edit post

9 Reply to "Yeni Temamız ile Yayındayız."

  • flying lady on 8 Haziran 2009 10:23

    Güzel olmuş çok.:))

     

    Bugra on 8 Haziran 2009 10:58

    Te$ekkür ediyorummm :)

     

    gökkuşağında oturan kız on 8 Haziran 2009 12:04

    güle güle kullan =)

    darısı başıma artık =)

     

    Merve on 8 Haziran 2009 12:06

    ohh dehşet :) tepedeki kaplumbağaya bittim xD

     

    Bugra on 8 Haziran 2009 12:37

    gökkuşağında oturan kız, te$ekkür ediyorum.. Sen bak, ufak $eylere de takılma pek. Aklına yatmayan bir$ey olursa temalarda deği$tiriveririz :)

    Merve, te$ekkür ediyorummm :) Bende bitiyorum ona :D

     

    Rodmank on 8 Haziran 2009 12:41

    üst banner güzel olmuş :)

     

    bi dost on 8 Haziran 2009 13:38

    beğenmedim işte banene?

    bi de banner nedir header nedir, ben hep karıştırıyom bunları, hatta birini bilmiyorum sanırım:P

     

    DORİS on 8 Haziran 2009 14:24

    hayırlı olsun, güzel olmuş:)
    nasıl da düşünürmüşsün bizi:))

     

    Bugra on 9 Haziran 2009 12:53

    Buğra bi dost'a diyor ki...

    Üstteki header, banner'i anlatamicam $imdi.. Reklamlar olarak dü$ün :))

    Buğra DORİS'e diyor ki...

    Te$ekkür ediyorumm, hem dü$ünürüm pek tabii :)

     
  • Yorum Gönder