Havasından mıdır yoksa suyundan mı bilinmez ama İstanbul'da içilen kahvenin tadı bile bir farklı oluyor.. Eski$ehir'dekinden güzel ya da daha kötü değil..Farklı sadece.

Sabahın $u saati itibari ile anlamı$ bulunmaktayım..

Hm, hm afiyet olsun bana.

edit post

10 Reply to "Mmmm.. Mis gibi"

  • ay kopuğu(köpüğü) on 13 Haziran 2009 02:33

    ohh yarasın:)ama biraz nispete giriyor bunlar:)

     

    delininbiri on 13 Haziran 2009 02:44

    yukardaki arkadaşa katılıyorum..direk nispete giriyor..bir daha istanbul içerikli postlarını okumayacağım..kıskanıyorum! :)

     

    sizofren peri on 13 Haziran 2009 03:46

    geç kaldım ama afiyet olsun :) ya okahve fincanı ne gzldır öle :) birde fal bakan olsaaa of ki of :)

     

    keLebek on 13 Haziran 2009 04:17

    istanbul dönüş yollarında dahi beni sinir ediyorsun ya..
    böle ödül törenleri düzenleyip plaketler başarı ödülleri madalyalar falan vermek istiyorum sana genççç!

    hele bir git o dediğin yerlere .
    neler oluyor burda çocum..

     

    Bugra on 13 Haziran 2009 07:55

    ay kopuğu(köpüğü), Hiç öyle bir niyetim yok.. Gerçekten :))

    deli, kıskanma kıskanma çok yakında seni de görebiliriz belki buralarda.. Kim bilir :)

    sizofren peri, cok pis fal bakarım :) Kendime evire çevire bakıp istediklerimi söylüyorum.. Sonra bi huzur, bi rahatlama.. Tavsiye ederim :P

    keLebek, gelsin madalyalar, gelsin plaketler :)) O dediğim yerlere gitmek üzere muhtemelen yarın ak$am çıkacağım yola.. Ama hepsine aynı anda olmaz, sindire sindire gezmek lazım.. Payla$ıcam seninle söz :)

     

    keLebek on 13 Haziran 2009 10:38

    gidemezsin
    gitmiyceksin orayaa ya
    gidemessin ya =(

     

    DORİS on 13 Haziran 2009 14:02

    sen de ne içiyorsan böyle anlatıyorsun, imrendirerek..
    düşün bak kahveyi hiç sevmem ama canım çekti:)))
    ayıp ama cık cık:))
    sende içecek fetişistligi var heralde, :))

     

    Bugra on 13 Haziran 2009 23:33

    keLebek, tamam gitmicem :P

    DORİS, içecek fe$istliği kavramını ilk kez duydum ama pek bi ho$uma gitti.. Olabiliir :))

     

    dantellektüel pesoptimist on 14 Haziran 2009 08:24

    istanbulun herşeye farklı tat veren nahoş bi havası var efenim ondan kadındır istanbulun cinsiyeti kanımca

     

    Bugra on 14 Haziran 2009 23:03

    dantellektüel pesoptimist, burdan kadınların da aynı $eylere sahip olduğunu ima ediyorsun sanırım :P Dü$ünmek lazım :))

     
  • Yorum Gönder