Caner burada Azi$'e pek bir benzemi$ sanki, hm ? Yok canım benzememi$tir.. :D

Pek severim çocuklarla çocuk olmayı.. Böyle a$ağıda top oynayan falan görürsem  tüm kar$ı çıkmalara rağmen müdahele ederim hemen.. Futbol ile aram hiç yok ama bilemedim, farklı bir$ey olsa gerek.. 

Ama bugün öğrendim ki etmemek, sata$mamak gerekiyormu$.. Ufaklıklar fena halde acısını çıkardılar.. Pi$man oldum resmen ! 

Sigara almaya inmi$tim, biraz ufaklıklarla top oynadım zorla da olsa :) Yani ben istedim, onlar değil :P Sallana sallana geliyor.. Arkadan bir ses bağırdı ; 

Çocuk 1 : Ağbiiiiyyyy.. 
Ben : Efendim? 
Çocuk1 : Ağbiy senden bir$ey isticem..
B : Hm, neymi$ bakalım ? ( Çok masumane dü$ünüyorum.. )
Ç1 : Ağbiiiyyy, $uradaki kız varya.. ( Eliyle i$aret ederek aynı ya$larda ki kızı gösterir ) 
B : Eee ?!
Ç1: Ben seviyorum onu.. /:
B : Oh ne güzel, erken atılmı$sın bu i$lere.. Ayarlıyimmi ? :))
Ç1 : Ağbiiyy ona benden bi $arkı söylermisin ? 
B : Nasıl yani ya ?!?! ( Kafamda 1000 parçalık puzzle in bir parçası bile oturmadı yerine.. )
Ç1 : Yağğ Ağbiiyy, sen $imdi Serdar Ortaç'a benziyorsun ya ufak bi konser gibi söyleseneeee
B : İki elim suratımda, $a$kınlığın tavan yaptığı anda bağırdı.. 
Ç1 : İreeeeem, gel bak sana $arkı söylettiriyorum.. ( Oh havasını da attı :) )

Kız ko$arak gelir.. 

B : Yok ben Serdar Ortaç'a benzemiyorum, $arkı falan da söyleyemem.. $iir falan yazsana sen madem seviyosun.. 
Ç1 : :(

Çocuk 2 : Ya evet bence de hiç benzemiyor Serdar Ortaç'a.. Caner'den bi $arkı söylermisiiiiiiyyynn ? 
B : Caner kim ?!!?!?
Ç2  : Ya hani varya bardak kırmı$tı kafasında, BBG'ye katılmı$tı Caner.. 
B : Ben gidiyorum ya ! ( Vallahi ağlayacaktım, o kadar :) ) 
Ç 1&2 : $arkı söylemeyecekmisin ? 
B :Yukarıdan çalarım ben size, dansedersiniz falan..  

Durum böyle.. Benzemiyorum abicim ben kimseye.. Ne Serdar Ortaç'a ne de Caner'e. Sinirlerim bozuldu Pazar Pazar.. Off. 

Dip not : Bu arada Caner'in de albüm çıkardığını öğrendim, geçmi$ olsun hepimize.. :)

edit post

26 Reply to "Ne BBG Caner, Ne Serdar Ortaç !"

  • principessa on 7 Haziran 2009 06:09

    kanks herkes diyorsa vardır bi bildikleri :D

     

    Rodmank on 7 Haziran 2009 06:13

    :))) ama caner bbg katılmadı evlenme programına katıldı :)))

     

    bi dost on 7 Haziran 2009 06:14

    caner aklıma gelmemişti, şimdi düşündüm, evet ona da benziyorsun:) yakışıklı çocuktur ama ya herşeyi bi yana bırak tipi düşün :D ahaha :P

     

    Bugra on 7 Haziran 2009 06:30

    Kanks, sen yapma ama ya :)

    Rodmank, ben bilmem abi. Ufaklığa söylemek lazım :) İzlemedim ama katıldı diye hatırlıyorum ya /:

    Bi dost, içimden ne söylemek istediğimi kestirebiliyorsundur herhalde dimi :))

     

    cesetizleri on 7 Haziran 2009 08:28

    bbg zamanınında yumurtada vitamindi o çocuklar be :)
    caner'i küçümseme bir sürü sersem kız ona hasta. bak demedi deme uyardım gitti. :)

     

    Gökyüzünün ömRü on 7 Haziran 2009 09:06

    buğra yerinde olsam napadım bilmiyorum :)
    keşke bir şarkı patlatsaydın yazık sevgili olayı var ortada(:
    günümüz çocuklarının bir bölümünü anlayamıyorum ben. biz çocukken böyle değildik...Herşeyleri anormal bunların yedikleri hormonlu gıdalardan mıdır nedir? Boyları kavak,kendileri avanak :)

     

    Bugra on 7 Haziran 2009 09:09

    Cesetizleri, sen gel kızlara sersem de sonra hayran kitlesinden bahset.. A$kolsun vallahi :))

    Gökyüzü, ay yok utanırım ben yapamam öyle söyleyemem $arkı falan.. Oynarım sadece :P Yeni nesil hakkında süper bir tespit.. Boyları kavak, kendileri avanak :)

     

    İrma on 7 Haziran 2009 09:24

    Estetik ameliyat filan düşünme sakın depremle yaşamayı nasıl öğrendiysek sende bu acıyla yaşamayı öğrenmelisin:D canerin şarkısı var mı? kafam karıştı bak şimdi. Senin yanına birde tüliiin lazım çocuklarla 4 lü olursunuz böylece:)

     

    Bugra on 7 Haziran 2009 09:29

    Ya ama irma ya :)) Ne Tulin'i ya :)) Vallahi sokağa çıkmayacağım birdaha :)

    Ayrıca evet, " N'aber Fıstık " adı altında bir albüm çıkarmı$ maalesef.. 10 tane eser varmı$ ve bunların arasında " Telgrafın Tellerine " ve " Çilli Bom " gibi bilindik $arkılarda serpitmi$ usta sanatçı :)

     

    bi dost on 7 Haziran 2009 09:38

    hehe kestirebiliyorum evet :) canın sağolsun senin yaw, ama ağzı olan konuşuyo tabi o konuda yapıcak bişey yok. torba değil, büzülmüyo. diycem ama ben büzüştürürüm çok feci neyse :P

     

    Rodmank on 7 Haziran 2009 09:48

    Şimdi merak eddip facebookta arattımda benziyormuşsun yauw :)

     

    Bugra on 7 Haziran 2009 09:49

    Pek sağol Rodmank :) Pek.. :D

     

    keLebek on 7 Haziran 2009 10:36

    güldüm çok yahu...=)

     

    Bugra on 7 Haziran 2009 11:03

    Komik dimi :D Bende çok güldüm.. Çook :)) Ama son gülen iyi gülermi$ kesecem toplarını :)

     

    MeLankoLia on 7 Haziran 2009 11:16

    ZuaaAa!!
    Caner'den bi parca dior ya koptum :D

     

    Bugra on 7 Haziran 2009 11:20

    MeLankoLia, sana da söyleyim istersen :))

    Telgrafın tellerine ku$larmı konaaaarrrrr :)

     

    keLebek on 7 Haziran 2009 11:34

    çocuklara o şekilde yaklaşılmaz bug.

    benziosun nökta :|

     

    acı mutluluktur on 7 Haziran 2009 12:01

    hahah koptum ya :D

     

    Bugra on 7 Haziran 2009 12:15

    Kelebek, daha da konu$mam :D

    acı mutluluktur, kop tabi yaa kop :D

     

    ayarsız on 7 Haziran 2009 13:11

    fikret kuşkan desem g.t.n tavana vurabilir ama... haksız mıyım =)

     

    Bugra on 7 Haziran 2009 13:32

    Bak o olabilir sanki :)

     

    Rodmank on 7 Haziran 2009 15:44

    yani sen söyleyince dikkatli bakınca benzetti yani kötü bir şey yok hatta blogger resminde alaka bile yok ;) buarada serdar ortaçın tipi ne öle bu resimde

     

    keLebek on 7 Haziran 2009 23:03

    zaten görüşebilirsek konuşucaz o da bu sıralar pek zor gözüküyor..

     

    mosquito on 8 Haziran 2009 06:28

    Kötü gerçekten ya,ben olsam girerdim bunalıma:))Şaka bozulma:) Bu arada Caner albüm mü çıkarmış,ne yapacağını şaşırdı bu çocuk ya,yazık..

     

    Bugra on 8 Haziran 2009 08:03

    mosquito, girdim vallahi :P Vallahi çıkarmı$, bize de alıp dinlemek dü$er :))

     

    idil on 10 Haziran 2009 04:42

    canere benzemek istiyorsan hemen kafanda bardak kırmalısın,caner kimse olamaz!:D

     
  • Yorum Gönder