Bu ak$am kuzenler ile birlikteydik.. Veda gecesi gibi bir$ey oldu, hepimiz 3 ay sonra görü$mek üzere vedala$tık falan..  Neyse, konu bu değil.. 

Vj Bülent vardı Kral Tv'de.. Orada duruldu, neler geleceğini herkes merak ediyordu :) Bekledik, bekledik.. Pek çok yorum yaptık yeni çıkan albümler hakkında, sanatçı! lar hakkında.. 

Ama biri geldi ki, 3 ki$i aynı anda aynı yorumu yaptı.. " Ama Yuh ! " 

Evet, Seda Sayan.. $u geçtiğimiz aylarda ciddi anlamda izlenme oranlarına ula$an Issız Adam filminin fonunda çalan $arkılarından birini, Anlamazdın'ı seslendirmi$.. Sadece seslendirmi$ çünkü farklı olan tek $ey ses.. 

Eğer ki farklı yorumlasaydı, yorumlayabilseydi gerçekten büyük saygı duyardım.. Hatta beğenebilirdim bile tarzını hiç sevmediğim Seda Sayan'ı..

Ama olmamı$, hiçbir fark yok. Sadece ses deği$ik.. 

Bu mudur sanat ?!

Bu arada, resim.. Bir ta$la iki ku$ vurmak olsa gerek, neyse.. 

edit post

9 Reply to "Anlamazdın, Anlayamıyorsunuz.."

  • gökkuşağında oturan kız on 10 Haziran 2009 15:27

    huhahayy

    Ses konusuna değilde fotoya takıldım.

    taş yerine oturdu cuk diyee =)

     

    La Diabolique Rouge on 10 Haziran 2009 15:42

    O diilde..ben en çok bunun pepsi reklamına kılım..Pepsiden soğudum, nasıl kıro bir konsepttir o öyle

     

    renovatio713 on 10 Haziran 2009 18:26

    bu yorumum cesetizleri bloğuna yaptığım yorumdur (sizden sonra..) belki oraya bir daha uğramaz, görmezsiniz diye - "@Buğra - ben dediklerinizden hiçbirşey anlayaadım valla. kim bilir..bu saatde kafam basmıyordur belkide. şimdi siz yani bu okulları sevenlerden misiniz? sevmez misiniz?
    "ardından.." - "Türkçeyi bu kadar güzel!" (ünlemle 1likte yani) derken..??"

     

    Ateş Böceği on 10 Haziran 2009 22:21

    Bence çok fark vardır R'lri söylerken dikkatini çekecektir :):)

     

    MeLioR on 10 Haziran 2009 23:24

    Allan gerisi bu kadın yaa.Nefret ediyorum.Pepsi'nin de içine etmiş bulunmakta zaten!Öyk!

     

    Bugra on 11 Haziran 2009 00:07

    gökkuşağında oturan kız, çok güzel ta$ atarım :)

    La Diabolique Rouge, hiç izlemedim antipatik bulduğum için.. Ama bakacağım :)

    renovatio713, cevabımı bahsi geçen konu altında veriyorum. Te$ekkürler haberdar ettiğin için.

    Ateş Böceği, :)))

    MeLioR, Pepsi zaten fenaydı :P Seda Sayan'da biraz daha katı sağlamı$ :))

     

    Uzağa Giden Kadın on 11 Haziran 2009 00:46

    dinlemedim.
    dinlemeyeyim...

     

    Bugra on 11 Haziran 2009 01:20

    Uzağa Giden Kadın, aman.. $arkıdan soğumanız su götürmez bir gerçek :)

     

    renovatio713 on 11 Haziran 2009 06:35

    bi cevap daha yazdım. :) iyi günler ..

     
  • Yorum Gönder