Her yerde a$kı görüyorum bu aralar,
Bastığım, gittiğim her yerde.. 
Soluduğum havayı dı$arı verirken,
İçimden çıkan a$kını da görmedim değil..
Bir seni göremedim ya.. 
Senin gibisini de bilmedim zaten.
Seni bilmedim ki.
Kimsin sen ? 
Çok merak ediyorum.
Yok gibisin...

edit post

8 Reply to "Yok Gibisin."

  • ay kopuğu(köpüğü) on 5 Haziran 2009 14:31

    bazılarının yokluğu bile güzeldir keyfini çıkar şimdilik...eminim ki bulduğunda çifte keyif alıcaksın...
    aşk da kendinden önce sessizliğini getirir zaten..sonra da sobeleyiverir seni..

     

    principessa on 5 Haziran 2009 17:28

    kanks aferin

     

    Gökyüzünün ömRü on 6 Haziran 2009 03:40

    yokluğunu biliyorsun ya geldiğinde daha da kıymetli olacak...
    Çok uzaklarda ararsın hiç karşına çıkmayacak gibi düşünür ümitlerini kaybedersin...Ama gün gelir bakarsın ki o hep senleymiş çocukluğunmuş gençliğinmiş...Aynı mahallede büyümüş aynı sokaklarda yürümüşsün...O seni beklemiş sen de onu beklemişsin...Yanlış insanlarda aramışsın onu yanılmışsın...
    Ben aşkımı seneler sonra buldum ama yabancı değildi bana... çocukluk arkadaşımdı aynı mahallede büyüyüp yanyana oyunlar oynadığım...
    Dilerim sen de yakında beklediğin aşkını bulur ve çok mutlu olursun buğra...

     

    İrma on 6 Haziran 2009 03:57

    Resim tam olmuş kocaman bir soru işareti... Umarım o aşk geldiğinde hayal kırıklığına uğramazsın benim en zoruma gidenide bu olur

     

    dyq on 6 Haziran 2009 10:01

    aman da çocuğumuz aşk acısı mı çekermiş =))

     

    Bugra on 6 Haziran 2009 13:10

    ay kopuğu, umarım söylediğin gibi fırtına öncesi sessizliktir :) Ama böyle de güzel ya, mazo$istlik her insanın ruhunda var malum :P

    Gökyüzü, kesinlikle ortak bir geçmi$ olduğunda payla$ılabilecek çok daha fazla $ey oluyor.. Ama sizin hikayenize bayıldım.. Size de kocaman mutluluklar diliyorum :) Darısı ba$ıma :P

    İrma, O soru i$areti buz dağının görünen kısmı.. Çok yakın bir zamanda dü$ünmü$tüm bu söylediğini. Korkunun ecele faydası yok, ya$ayıp görücez..

    dyq, yok ya ne acısı.. Öyle çizittirik i$te :)
    Ama $öyle kar$ısında dizlerimin titrediği biri olsa fena olmazdı hani :P

     

    Gökyüzünün ömRü on 7 Haziran 2009 07:51

    teşekkürler buğra...
    evet darısı başına (:

     

    caliope on 18 Haziran 2009 17:46

    öyle çok fazla cadde cadde sokak sokak aramamak lazım.. sadece kokusunu takip etmeli güzel esen bir rüzgarın.. kimbilir belkide sana nasiptir o'nun olmak..

     
  • Yorum Gönder