Buradan Tost Makinası üreticilerine sesleniyorum..

Yeter artık ama, bu kaçıncı oluyor..

Hiç mi dü$ünmüyorsunuz insanları ya? Tamam güzel, teflonlar kolay çıkarılabilsin diye makinanın iki yanından kulağım kadar(!) kulakçıklar çıkartıyorsunuz.. Ama, hiç mi dü$ünmüyorsunuz gecenin bir köründe karnı acıkıp tost yapmaya çalı$an alkollü bir bünyenin onları tutarak kapağı açmaya çalı$acağını ? Hadi o benim salaklığım, neden böyle kapak açma $eysi gibi yapıyorsunuz ?

Evet, isyan ediyorum sağ elimin 4 parmağının ucu yanmı$ durumda..

Salağım ben, kesinlikle :)

edit post

8 Reply to "Yeter Artık Ama.. !!"

  • gökkuşağında oturan kız on 27 Haziran 2009 14:09

    wuwww çok sinirli ve alkollü bünye
    çok geçmiş olsun =)

     

    bi dost on 27 Haziran 2009 14:19

    kıyamam kıyamam! :D

     

    Terapist on 27 Haziran 2009 14:19

    içmeseydin o kadar. hhıh :D

     

    La Rouge on 27 Haziran 2009 14:36

    :O
    Geçmiş olsun

     

    dAfnE* on 27 Haziran 2009 16:11

    katııyorum.aynı bünyeyle benimde elimin bi kısmı yanmştı.neyseki iz kalmadı.

     

    Bugra on 28 Haziran 2009 01:54

    ben aynı seyi ayık kafayla yapmıstım bu daaa.... =)

    gecmiş olsun

     

    Bugra on 28 Haziran 2009 06:43

    gökkuşağında oturan kız, bu bünye genelde alkollü ama zor bulursunuz böyle sinirli olduğumu :)) Canım yanmı$tı :/

    bi dost, Ayh :)))

    La Rouge, sağol cicim..

    dAfnE*, sanırım bende de kalmayacak.. Ama parmak ucu olduğundan çok canım acıdı :/

    Bugra, hah bir Bugra daha :)) Ayık kafayla. İyiymi$ oda :) Demek ki bizde bir sorun yok :P

     

    dantellektüel pesoptimist on 3 Temmuz 2009 00:50

    ya bn bitürlü anlamdım hala o çıkıntı neyim ne işe yararki yahu bizdede mni mini bir tost makinesi var yanlız anotomisini inceledim çözemdim nedir ne değildir kafama soktun şindi bn bunu düşünürüm sürekli bulana kadar

     
  • Yorum Gönder