Babayla oturuyoruz yine,
Rakı içiyoruz pek tabii..
Birden bir mırıldanma ba$lıyor..

Ah geni$ kanatları bo$lukta simsiyah açılan,
Ve arkasında güne$ doğmayan büyük kapıdan..
Geçince başlayacak bitmeyen sükunlu gece,
Gruba karşı bu son bahçelerde keyfince.
Ya şevk içinde harap ol ya aşk içinde gönül
Ya lale açmalıdır göğsümüzde yahut gül
Ah dönülmez ak$amın ufkundayız vakit çok geç...

Ben gidiyorum,
Ben kendimden geçiyorum..
Ve,
Ben bitiyorum.
Ya da,
Yeniden ba$lıyorum.


*Kuzum, kuzenim.. Sana da gelsin.

edit post

6 Reply to "Ahh, Geni$ Kanatlar"

  • keLebek on 13 Haziran 2009 13:21

    git bakalım..

    hayat bahçesine.

     

    Rodmank on 13 Haziran 2009 13:44

    afiyet olsun
    "tsantali" neki???

     

    ayarsız on 13 Haziran 2009 14:31

    Ya lale açmalıdır göğsümüzde yahut gül...

    Afiyet olsun kuzum..

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 13 Haziran 2009 14:57

    her bitiş başlangıçlara her başlangıç bitişlere gebe ne de olsa... böyle oldukça da daha çok gidip gelinir eskişehirden istanbula:)

     

    Bugra on 13 Haziran 2009 23:31

    keLebek, Gidiyorum.. :) Heyecanlısın dimi ? :P

    Rodmank, te$ekkür ediyorum. Tsantali yunanlılara özgü bir marka..

    Kuzen, Rakı içelim abi :)

    ay kopuğu(köpüğü), Eski$ehir - İstanbul arası ne demek.. Her seferinden kendi içimde bile gidip gelirim böyle oldukça.. :)

     

    Rodmank on 14 Haziran 2009 02:36

    :) artık yunanistana gidersem bakarım tadına

     
  • Yorum Gönder