Ahh bu mesajlar silsilesi..

Nedir bir türlü anlamıyorum. Gelen sms mesajları, mailler her$eyi geçtim msn üzerinden yazılanlar.. Açıkçası bana hiç samimi gelmiyor.

Neydi ya, bizlere öğretilen bu günlerde büyüklerimizi telefon ile aramamız değil miydi ? Seslerini duymak, sesimizi duyuyarak az da olsa özlem gidermek, mübarek günlerini irdelemek değil miydi?

Açıkçası ben dün ak$am öyle yaptım.. Telefon ile konu$mayı sevmememe rağmen içimden geldi, aradım büyüklerimi. Hele ki kandil kutlamak falan hiç haz etmem.. Ama büyükler i$te bekliyorlar.

E peki ne olacak bu farklı yollar(!) ile gelen mesajlar ? Dün ak$am da benim için kli$e olan bir$eyi gerçekle$tirdim.

Bir hazır mesaj var $öyle;

Tövbe güvercini kalbinize konsun, af dalgaları kıyınıza vursun.. Saadet kervanı kapınızda dursun, dualarınız kabul, kandiliniz mübarek olsun..

Geçtiğimiz sene kuzene gelmi$ti sanırım.. Deği$tirdik biraz. Atabildiğim herkese attım bu mesajı, bir nevi sitem olarak...

Tövbe güvercini yemek olup tabağınıza konsun, af dalgalarında sörf yapasınız.. Saadet kervanı üstündenüz geçsin, dualarınız kabul, kandiliniz mübarek olsun..

Pek tabii bu mesaja dahi " Te$ekkür ederim seninde mübarek olsun " gibi cevaplar geldi.. İ$te bu sebeptir benim bunları samimiyetsin bulmam.. Birçok ki$i ne gönderdiğini bilmiyor, mesaj gelenler okumuyor bile..

Neyse,

Dediğim gibi pek huyum değildir.. Ama içimden geldi..

Geçmi$ kandiliniz mübarek olsun efenim..

Mutluluklar :)

N*

edit post

5 Reply to "Kandil Mesajları"

  • gaykedi on 26 Haziran 2009 09:23

    ben dün "0" (yazıyla sıfır) tane kandil mesajı ve maili aldım, forward hazır mail&sms gönderenlere yüz vermeyiniz, tersleyiniz efendim :D

     

    La Rouge on 26 Haziran 2009 09:44

    Aslında olması gereken içten gelerek büyükleri aramak bana kalırsa ama işte..
    yığınla mesaj geliyor ve insanlar bunu içlerinden geldiği için değil ,'hadi kutlayayım,üstümden yük kalsın'diye yapıyor.
    Banada gelen mesajlardan birini yazayım
    Gönlünden Allah,Kalbinden Resulullah,dilinden Laİlaheİllallah..böyle uzayıp gidiyor
    sabır velahavle:)))

     

    gökkuşağında oturan kız on 26 Haziran 2009 13:18

    yahu birde bu mesajların sonuna kandilin kutlu olsun diye ekleyince kandilin kutlu oluyor, bayramın kutlu olsun yazınca bayramın kutlu oluyor,yeni yılın kutlu olsun yazınca yeni yılın kutlu oluyor...
    öyle mesajlarki sona ne eklersen ekle bi işlevi oluyor.

     

    dAfnE* on 26 Haziran 2009 15:48

    çok haklısın.bende ne geldiğini bile okumuyorum.mesajın ilk kelimesi özlü bir söz ise devamını okumadan "sağol canım seninde" oluyor.değişiyoruz,çok değişiyoruz.

     

    Bugra on 26 Haziran 2009 23:22

    Kedi, haklısın sanırım.. :))

    La Rouge, bu yük konusu da ayrı bir mesele.. Bu da samimi bulmamamın bir diğer sebebi..

    gökkuşağında oturan kız, bak buna dikkat etmemi$tim.. Yaratıcı ve pratik(!) bir toplumuz sanırsam :))

    dAfnE*, insan bi okur gelen mesajları :P Muhtemelen bana gelen " Saol canım seninde " yazılı mesajlar bu $ekilde oluyor :))

     
  • Yorum Gönder