Sevgilin ile kavga ettikten sonra yumu$amak için, Viski..
Agresif olmak için, Cin.
Romantizm için $arap.
Sızmak için Vodka..
Çıldırmak için Tekila.
Keyif için Bira.
Ve..
Hepsi için, Rakı...

edit post

12 Reply to "Hayatın Zorlukları.. :)"

  • acı mutluluktur on 22 Haziran 2009 13:46

    wuuuw yazı çok hoşuma gitti :)

     

    dyq on 22 Haziran 2009 14:47

    ahah rakı lazım o zaman =)

     

    shenem on 22 Haziran 2009 16:17

    cin hayatta içmedim içemem de tahminimce,ıyyk:S

     

    Bugra on 23 Haziran 2009 07:59

    acı mutluluktur, bizzat denenmi$tir :) Tavsiye edebilirim hepsini ayrı durumlar için.. :P

    dyq, bugüne kadar durduğun hatta :)

    shenem, tahmin ediyorummm.. Muhtemelen kokusundan dolayı içemiyorsun hm? $öyle güzel bir bara gittiğinde Cin Fizz denemeni tavsiye ederim, eminim seversin.. Kesinlikle en temiz içkidir :) Kalorisi de az :))

     

    Nina Noctis on 23 Haziran 2009 08:17

    sana "absinth" diyorum başka bişi demiyorum...

    Geriye bişi kalmaz merak etme! :D

     

    Boncukspor on 23 Haziran 2009 12:02

    euhaha ben bira bile içemiyorum :D

     

    ...RiGoR MoRtiS... on 23 Haziran 2009 14:25

    gel senle bi rakı balık yapalım o zaman ;)

     

    Bugra on 23 Haziran 2009 14:30

    Boncuk, yava$ yava$.. :)

    Rigor, Rakı olan heryere gelirim :) Hele birde yanında balık ile güzel bir muhabbet varsa benden keyiflisi yok :)

     

    delininbiri on 23 Haziran 2009 15:12

    rakı yaa..olayımız rakıdır..gerisi boş :))

     

    ay kopuğu(köpüğü) on 24 Haziran 2009 00:34

    ohh süpermiş..neyseki haftaya bunları tekrar tekrar teker teker deneyebilicem! üstelik de şehrimde:) ama istanbul ayrı keyfili olur,oraya da bi kaçış yapılır artık...

     

    Maryjade on 24 Haziran 2009 05:49

    geçen hafta olayı abartmış olup,nefis kısmından kaymış olsam bile, rakı diyorum başkada birşey demiyorum! bende balıkla olan kısmını seviyorum ama ızgara ile de güzel oluyor walla,orman havası ile birlikte de gayet güzeldi yani :-)

     

    Bugra on 24 Haziran 2009 07:29

    Deli, bombo$ hemde :))

    ay kopuğu(köpüğü, hele ki o kaçı$lar daha bir zevklidir.. Adrenalin, heyecan ve mutluluk dolu oluyor genelde.. Bostancı " Tek Meyhane " yi tavsiye ederim :)) ( Merak etme bayanlarda gidiyor :P )

    Maryjade, vallahi böyle Rakı'yı seven bayanlar gördükçe bir mutlu oluyorum, bir mutlu oluyorum ki sorma :) Izgara güzeldir.. Ama $ansın olursa $öyle yağda iyice pi$mi$, pembele$mi$ çıtır çıtır mercan balığı tavsiye ederim.. MM, canım çekti :/

     
  • Yorum Gönder