Resmi ilk gördüğüm andan itibaren manasız bir gülme krizi tuttu.. Payla$mak istedim :) 


edit post

7 Reply to "Muzcu Amca"

  • Tirnakli Bakla on 6 Haziran 2009 14:34

    ay ama cok igrenc :D bi muza hic yakistiramadm:D

     

    Bugra on 6 Haziran 2009 14:55

    Pardon ama cicim neyi yakı$tıramadın muza ? Gayet makul :D

     

    İrma on 6 Haziran 2009 15:04

    Bende çok güldüm:D hemen çaldım bilgisayarıma bakıp bakıp gülerim artık:)))

     

    principessa on 6 Haziran 2009 18:09

    mauhaauhuah bayıldım süper :D
    neden kaçıyorlarki anlamadı msıudhfkfhdslkj
    nede olsa 2 yudum bişe maıuhauahauhauahauahauhauahauahauhauah
    iğrensin mücella.sussss

     

    Caponizmatrix on 7 Haziran 2009 00:09

    altıma sıçtım şu an ahahahahaha link bile veririm nan ben buna ahahahah:D

     

    Bugra on 7 Haziran 2009 00:40

    İrma, biraz tebessüm yarattıysa ne mutlu bana :))

    Kanks, ne bi yudumu ya bi boyuna bak bi muza bak :D İki avcun yanyana geldiği kadar yudum o :D

    Capon, ver ver :))

     

    DORİS on 7 Haziran 2009 02:10

    armut da kendini fasulye gibi nimetten saymış ama:)))
    olay tamamen çilek üzerine yogunlasmamış mı, sana ne..

     
  • Yorum Gönder