Özlemi$im denizi be..

Güzel, sabah saat 6'da kalkmalar.. Buz gibi denize girmeler :) Deniz deseniz zaten bildiğiniz akvaryum :)

Dün ak$am fazla kaçırmı$ız ama sabah anladım.. Burada bir mekan var, Pub tarzı denize sıfır.. Oturdum, rakı içeyim dedim.. İçerken mekanın sahibi geldi, oturdu.. İçtik içtik, sabah saat 5 gibi kalktığımızı hatırlıyorum sadece :)

Bugünde tam sefa pezevenkliği yaptım.. Biramı aldım, kumsalda oturdum.. Ayaklarımı uzattım suya doğru. Çarpan dalgaların serinliği tarfi edilebilecek gibi değil.. Aynı zamanda Aznavour çalıyor. Seviyorum Fransızcayı.. Çok güzel anlatıyor istediklerini.

Not : Bu arada bugün yeni bir$ey ke$fettim. Biranızı kuma gömüyorsunuz, fakat kumun ıslak mümkünse dalgaların çarptığı bir yer olması güzel olur.. Tepenizde ki kızgın güne$ bira $i$esinin ağzını ısıtıyor. Hatta pek bi sıcak. Ağzınıza götürüyorsunuz, camın sıcaklığı arasında ağzınıza akan buz gibi bira :) Buyrun, siz dü$ünün.. Hatta deneyin mutlaka :)

Kalktım, eve geldim.. Uzun süreden beri kafamda canlandırdığım bir tarif vardı, gerçekle$tirdim çok $ükür.. Immm, mis gibi sütte marine edilmi$ kuzu eti! Biraz tonbalıklı ye$il salata ve pek tabii rakı..
*Pek bi seviyorum $u mısır tur$ularını..

Hadi ben içmeye devam edeyim, mutluluklar dileyeyim :))


edit post

12 Reply to "Güzel Oldu"

  • flying lady on 16 Haziran 2009 15:26

    Ama resmen nispet bu! Yazık bana.:D

     

    La Diabolique Rouge on 16 Haziran 2009 15:30

    Kıskandım :(

     

    Finduilas on 16 Haziran 2009 17:50

    ama naptın sen şimdi... =D

     

    Maryjade on 16 Haziran 2009 23:04

    kuma bira şişesi gömme fikri fena değil,soğuk denizde bekletilen karpuz misali :-) daim olsun keyiflerin...

     

    keLebek on 17 Haziran 2009 01:00

    hmm hmm hmm
    deniz ..

     

    bi dost on 17 Haziran 2009 01:03

    ayyaş:D

     

    keLebek on 17 Haziran 2009 01:15

    bu arada
    bende mısır turşusuna bayiliorum
    haberin yok değil mi ?

     

    gökkuşağında oturan kız on 17 Haziran 2009 01:38

    püf be keyfe bak. ohh valla

    bol eğlenceler .. =)

     

    Anonymous on 17 Haziran 2009 03:16

    Sevgili Toslumbağa yazılarını readerdan takip ediyorum uzun zamandır neden sadece resim koyuyor bu adam diyordum ama bugün fark ettimki yazı karakterin beyaz olduğundan readerda çıkmıyor...

     

    Bugra on 17 Haziran 2009 06:15

    flying lady, Nispet falan yok ya, a$kolsun :)

    La Diabolique Rouge, kıskanma kıskanma.. Zamanında bende çok özenmi$tim, anidan oluverdi.. Umarım senin de kar$ına çıkar böyle bir $ans :)

    Finduilas, ne yapmı$ım ? :)

    Maryjade, bugün bir daha yaptım ve emin oldum.. Süper ötesi bir olay :)

    bi dost, ha bi de get :)

    keLebek, yoktu haberim.. Oldu ama :) $u malum ak$am yemeğinde de yeriz in$allah :))

    gökkuşağında oturan kız, te$ekkür ediyorum kocaman :)

    Adsız, uyarın için te$ekkür ediyorum.. Dikkate alacağım, dü$ünelim bakalım.. :/

     

    acı mutluluktur on 18 Haziran 2009 05:51

    uff buğra :((
    Yapma be dostum ya bak böyle anlatıyosun anlatıyosun ben evde ders çalışıyorum oldu mu şimdi :D
    Milleti özendirme abicim !! Hahahahah

     

    İrma on 18 Haziran 2009 08:27

    ama,ama,ama ....... ühüüüüüüü
    daha fazla konuşamıcam:(
    yürü git denize gir daha fazla cevap verme:)

     
  • Yorum Gönder