Pi$man değilim..

Evet, hayatımda yaptığım hiçbir$eyden pi$man değilim.. İyi ya da kötü, hata ya da doğru.. Hatalar bir$eyler katmı$tır, doğrular da öyle pek tabii.. Kötülüklerin kötü olduğunu anlamı$, iyilikleri sevmi$imdir her zaman.

Bir $arkı var. Edith Piaf seslendirmekte. Yakın tarihte bu kadar etkileyen bir parça daha olmamı$tır sanıyorum..

Değilim, olmayacağım.. Umarım..

Oui, c'est vraiment vrai.

Buyrun, $arkıyı buradan indirebilir ve dinleyebilirsiniz..$iddetle tavsiye ediyorum !




edit post

7 Reply to "Ruh Hali $arkıları - 5 ( Pi$man Değilim )"

  • La Rouge on 25 Haziran 2009 08:42

    yerini tutmaz ama bir de candan erçetinden dinlemeni tavsiye ederim..

     

    Bugra on 25 Haziran 2009 08:47

    Dinlememi$tim.. Hemen deniyorum :)

     

    ...RiGoR MoRtiS... on 25 Haziran 2009 13:00

    bi dk dinleme şeysi çıkmıo bende niye çıkmıoo aaa sinir oldum.. şarkının adı yazıda yazan mı indirim bari_?

     

    perikizi on 25 Haziran 2009 13:28

    arkadaşım sevdiğin şeyleri okuyucuya dikte etme hadi ettin bi yol göster yolmim seni kozyatağı yollarında buğra!

     

    Rodmank on 25 Haziran 2009 14:43

    şarkı süper ztn yorum süperdirde kadında o kaşlar ne last.fm de çıktı güldürdü gece gece beni

     

    gaykedi on 25 Haziran 2009 15:50

    ben pek severim kendilerini, hakkında iki yazı yazmıştım benim blogda ("1#", "2*") geçen günde nakhar çok hoş bir kısa film videosu "yayınlamıştı" onun şarkısı eşliğinde geçen...

     

    Bugra on 26 Haziran 2009 06:17

    Rigor, dinleme $eysi koymadım.. Burada yazan kısma tıklarsan indirebilirsin :))

    perikızı, "burada"nın üzerine tıklarsan sayende yolunmu$ kaz olmaktan kurtulacağım :))

    Rodmank, yok ki :))

    gaykedi, mmm.. Okuyayım bir yazılarını :)

     
  • Yorum Gönder