Hala daha hafta tatilimde neden uyuyamadığımı irdeliyorum.. Sabahın bir köründe, saat 6 da kalktım.. Günü değerlendirelim bari :)

Sabah sabah sitenin önünde ki koruda biraz spor yaptım.. Alkol, sigara her$ey var, dengelemek lazım biraz :))

Kaç gündür sabahın 5'inde i$e gittiğim için kahvemin tadını bile özlemi$im, çıktım balkona güzel bir kahve ve arkada Aznavor çalıyor.. Mm, mis gibi.. :) Aslında hiç dı$arı çıkasım yok, sabahtan ak$ama kadar evde oturup müzik dinlemek istiyorum.

Ne yapsak ne yapsak diye dü$ünürken aklıma süper bir fikir geldi. Çıkıp bir iki tane kilise gezeceğim.. Hatta bulabilirsem bir iki ki$i ile görü$ürüm belki. Fotoğraf makinesini yanıma alıyorum umarım güzel bir$eyler bulup çekebilirim..

Ne arıyorsun diyenlere, $urada ki yazımda bahsetmi$tim..


Yukarıda ki resimde bulunan gibi kriptler arıyorum :) Hadi bakalım, kolay gelsin bana o zaman :)

edit post

2 Reply to "Bekleyin Beni Kiliseler.. :)"

  • delininbiri on 27 Haziran 2009 13:10

    bekleyin beni klişeler diye okuyorum sabahtan beri..ne alaka diyordum şimdi farkettim..uçmuşum ben :D

     

    Bugra on 27 Haziran 2009 13:12

    Hepimiz uçuyoruz deli :))

     
  • Yorum Gönder