Bundan birkaç yıl önce, bana üzerinde bir dörtlük bulunan o kağıt parçasını verdiğinde anlayamamı$tım.. Çok kurdum bu cümleyi, ke$ke..

" Derdim seni, bana benzetmek değil.
Bu hayatı, sana öğretmek değil.
Ama değil mi ki babayım, öğütler vereceğim.
Kırk yaşında gelsende seni merak edeceğim. "

Bama $imdi çok daha iyi anlıyorum anlatmak istediğini..

Babalar günün kutlu olsun Baba'm

edit post

6 Reply to "Baba.."

  • YükseliN on 21 Haziran 2009 10:16

    Harika bir dörtlük, tüm babaların babalar günü kutlu olsun...

     

    Bugra on 21 Haziran 2009 12:15

    Te$ekkür ediyorum.. :)

    Tüm babaların pek tabii..

     

    ayarsız on 21 Haziran 2009 12:42

    Bir Erol Evgin - Murat Evgin ortak eserinin sözlerinden en anlamlı dörtlük.. Karşılıklı sözlere sahiptir, hoştur.. Enişteden kuzene verilmiş en anlamlı hediyeler listesine rahatlıkla ilk üçten girer..

    Çok şarkı var bu özel ilişki için yazılmış.. Ama kesinlikle zaman ayırıp her şeyden arınarak dinlenmesi gereken iki tane ödev vereyim...
    "Barış Manço - Güle Güle Oğlum"

    "Cem Karaca - Baba"

    Bu ikisini dinle sonra otur tekrar yaz içinden geçenleri.. ;)

     

    ayarsız on 21 Haziran 2009 14:01

    http://www.youtube.com/watch?v=R0RE1mqbNGc

     

    Maryjade on 22 Haziran 2009 03:32

    sanırım bir baba değilsin eğer birgün olursan o zaman bir daha oku! sevgilerimle..

     

    Bugra on 22 Haziran 2009 07:10

    Kuzum, söylediğin $arkıları biliyorum.. Hatta yanlı$ hatırlamıyorsam hepsini beraber dinlemi$liğimiz var..

    İnanırmısın, Ali Kırca - Güle Güle Oğlum'u dinlerken yazmı$tım bunu..

    Maryjade, yok baba olmak için biraz erken sanırım :) Mutlaka o zaman dediğiniz gibi daha farklı olacaktır.. Te$ekkür ediyorum tavsiyeniz için :) Mutluluklar..

     
  • Yorum Gönder