Bira Tanrı’nın bizi sevdiğinin ve mutlu olmamızı istediğinin bir kanıtıdır.
Benjamin Franklin


Evet.. Fakülteye doğru yürürken, bir yandan yeni kesilmi$ çimlerin kokusunu içime çekmeyi ; diğer yandan buz gibi biramı yudumlayarak dü$ünmeyi çok seviyorum.. Çok.

edit post

9 Reply to "Seviyorum."

  • Rodmank on 11 Haziran 2009 09:12

    Walla münichte bile içmeme rağmen sevemedim şu mereti ama yavaş yavaş alıştım ama sevmiyorum :)

     

    Bugra on 11 Haziran 2009 09:45

    Rodmank, bu sene gidemedim ama önümüzde ki dönem mutlaka gideceğim October Fest'e.. Sende gel, sevmesen bile içesin gelir orda :)

    Bknz : Fotoğraf October Festten :) Biralar süper görünüyor gözüme :)

     

    acı mutluluktur on 11 Haziran 2009 11:50

    Çim kokusunu geçersek birayı bende seviyorum abi :D

     

    İrma on 11 Haziran 2009 11:52

    bira göbeği ne olcak???
    çimeni bol bol kokla zararsız:)

     

    Rodmank on 11 Haziran 2009 15:57

    oktober festival en ünlü olanı oranın yerlileri ama başka bir festivali daha çok seviyorlarmış rehber söylemişti o yüzden o değilde başka bir festivale gidersen şubatla- temmuz arası zaten Almanyada erasmusta olacağım müniche yakın bir yerde seve seve gelirim :D

     

    La Diabolique Rouge on 11 Haziran 2009 18:03

    Bi ben sevemedim şu birayı
    tadı bozuk gibi geliyor :)

     

    Bugra on 11 Haziran 2009 22:15

    acı mutluluktur, ilk defa çim kokusunu sevmeyen biri.. $a$ırdım :D

    İrma, Sırf o göbek olmasın diye sabahın bi köründe kalkıp spor yapıyoruz heralde :) Dengelemek lazım :P

    Rodmank Ooo süper, görü$ürüz o zaman :)

    La Daibolique Rouge, Bozuktur belkide :P $öyle buzzz gibi olacak bak sen o zaman gör tadı :)

     

    ayarsız on 12 Haziran 2009 03:33

    izlemediysen hala yanında bir kasa soğuk bira eşliğinde: "beerfest"

    ama izlemiş olduğunu tahmin ediyorum kan durumundan =)

     

    Bugra on 12 Haziran 2009 11:58

    Kuzum, o film kaçarmı.. 3 defa izledim sanırım.. Ama çok bira içesin varsa izleriz birdaha :)

     
  • Yorum Gönder