Ohh, $imdi geldim malum i$ görü$mesinden.. Nasıldı, süperdi ! Bence tabii. Pozisyon tam benim istediğim gibi. Sonra Otel deseniz dünya çapında bir dev. Bakalım, her$ey bir iki güne belli olacak. Sanırım bu yaz İstanbuldayım :)



Bahsi geçen Otel, resimdeki. Marriott, Kozyatağı'nda ve evime 15 dakika yürüme mesafesinde :) Ayh, hadi bakalım heyecan yaptım pek bi.. İn$allah.




Geldim eve, İstanbul'un havasından mıdır yoksa suyundan mı bilinmez ama pek bir içesim var. Giydim kırmızı, çiçekli gömleğimi.. Altımda $ortum. Pek bir keyifle biramı yudumluyorum gördüğünüz üzere.. Afiyet olsun bana o zaman :)

Ben pek bir mutluyum sanki, sizlere de Mutlu günler efenim..

Not : Bu arada ha bu İstanbul'da her$eyin* en güzeli var be :)



edit post

11 Reply to "Yeni bir i$, Yeni Bir A$k.. Yeni ne varsa artık.."

  • paper doll.. on 25 Mayıs 2009 09:44

    bugün gerçekten güzel bi gün sanırım!!
    ben de mutluyum da baya.. :))

     

    Bugra on 25 Mayıs 2009 10:05

    Sadece benim için olmadığına nasıl sevindim anlatamam :)

     

    Rodmank on 25 Mayıs 2009 10:45

    hmm bizimde final dönemi geliyor pek mutlu olacak zamanlar değil hatta yarın sınavım var hemde çince speaking :S:S

     

    Bugra on 25 Mayıs 2009 11:04

    O zaman Rodmank i$in sırrını sana söyleyeyim.. Çince konu$maya çalı$acaksın :)Zor biliyorum, ben önümüzde ki dönem alacağım.. Ba$arılar bize :)

     

    Rodmank on 25 Mayıs 2009 11:53

    :) hayır anlamadığım ilk kurdan ne speaking sınavı yauw ben adımı yeni yeni söylüyorum :)

     

    keLebek on 25 Mayıs 2009 12:11

    herşey?? (:

    çok sevindim..

     

    Bugra on 25 Mayıs 2009 12:22

    @ Rodmank : Anladığını geveleyeceksin i$te :))

    Kelebek, Her$ey depends on you :) Bende..

     

    keLebek on 25 Mayıs 2009 12:46

    (:
    terrific

     

    principessa demek prenses (!) demek on 25 Mayıs 2009 19:05

    "Geldim eve, İstanbul'un havasından mıdır yoksa suyundan mı bilinmez ama pek bir içesim var"

    bi kere geçeceksin bu ayakları :)
    seni bilmesek ayda yılda bir içmek istediğini düşünücez ,kandırma insanları !:)

    bu arada kanka tebrikederimçok sevindim , anılarım canlandı bende ny deki marriott un en tepesinde tatlı yemiştim, ny ayaklarımın da altındaydı falan filan ..
    hey gidi günler lan !
    oldu saygılar

     

    Bugra on 27 Mayıs 2009 00:40

    Kanks bütün foyamı çıkardın ortaya :) Marriott, otel mükemmel ya, in$allah bunun da terasında yeriz bi$eyler :D

    İnku :)

     

    mosquito on 1 Haziran 2009 03:26

    Ziyaretiniz için teşekkür ederim..İş görüşmesi için tebrikler,geçerken her gün görüyorum o oteli.Güzel bir yere benziyor:)

     
  • Yorum Gönder