İnsanlarin kar$ılarındaki ki$iyi sadece egolarını tatmin edecek bir araç olarak gorme huylarından nefret ediyorum! Tiksiniyorum hatta hissettiğim zaman.

Sınav haftasındayim, zaten haftaya kötü ba$lamı$ım bi git ya !

Dün okulda kızın biri yarın sınavdan önce beni çalı$tırırmısın dedi.Kolay kolay hayır diyemiyorum insanlara. Ak$am dı$arı çıkıcam, muhtemelen alkol alırım sabahta kaçta kalkabilirim bilmiyorum ama kalkıp gelmeye çalı$ırım okula, çalı$ırız demekle yetindim.. Telefonlarımızı aldık. Ak$am dı$arıdayım, telefon çalıyor malum $ahsiyet " Daha gitmedinmi sen eve? " diye bi soru soruyor ve beni benden alıyor. Değerlendirmem $u $ekilde, muhtemelen sınavının kötü geçmesinden korkuyor. Gitmedim daha dedim, saat daha 21:30. Neyse, sonuçta ben eve geldim, yatagımı hazırlamı$ım hazırlanıyorum uyumaya. Bir telefon daha! Uyuyormu$um gibi yapıp açtım telefonu, " Uyuyup uyumadığını merak ettim, sana guveniyorum sabah gelirsin in$allah " dendi ve kapandı. Be hatun bırak uyuyayım i$te. ( Kar$ısındaki insana direk sorumsuz damgasını yapı$tırdı dondu kıçını yattı! ve muhtemelen tatli tatli uyuyor :) Bende sinirden uyuyamadım tabii :)

Neyse, sabah oldu.. Mesaj attım " Ben uyandım sen nerdesin? " Gelen mesaj aynen $u $ekilde " Nerdesin sen yaaa, gece aradım açmadın. Geliyosun dimi? " Gece aramı$ ama ben duymamı$ım allahtan. Sonradan farkettim telefondaki cevapsız çağrıları.Bundan sonraki dialog duvara tırnak geçirtecek gibi.. $oyle ;

Ben: Eh sabah kalkamama ihtimaline kar$ılık uyumaya çalı$ıyordum gece o yuzden duymamı$ımdır. Kalktım hazırım ben, sen ne zaman çıkacaksan ona göre çıkarım ben.
Hatun: Tamam bende hazırlanıyorum haber veririm. Tuh ya sabah kalkmanın bu kadar sorun olacağını bilseydim gelmeni istemezdim..
Ben: Ya ..... bırak $imdi naz yapmayı notları unutma ozellikle $u hocanın son derste yazdırdıklarını..
Hatun : Küstüm. Gelme istemiyorum!!
Ben: O neden ya !?!?! Sacmalama hadi barı$ma faslını kısa keselim okulda goru$uruz :)

Bu arada kendi kendime çıldırıyorum tabii :))

Hatun: Eğer çikolata alırsan barı$ırım..
Ben: Tamam, varmı özel istediğin bi$ey ?
Hatun: Damak yada Toblerone

Bu arada ben evden ciktim, sabah sabah toblerone aradım, buldum gittim okula.Kantinde çalı$ıyoruz, anlamıyorum ben diye astı suratını. Dur dedim daha anlatmaya bile ba$lamadım.. Tobleron'unu da verdim bu arada. Çalı$tık sınav saati geldi çattı, girdik.. Ben arkama bile bakmadan yürüdüm. Derken bir mesaj ;

Hatun:
Te$ekkur ederim her$ey için ama alı$tırdın artık her küstüğümde toblerone isterim..
Ben: Eğer küstürürsem zaman alırım.. :) ( Hani birdaha küsmesini gerektirecek bir$ey yapmayacağımı vurguladım.. Sanki daha önce yapmı$ım gibi. )

Ve sıkı durun, olayın kopu$ noktası geliyor :)

Hatun : Küsmezsem almayacaksın yani, iyi peki tamam Buğra. Ke$ke bunuda almasaydın zorla almı$sın.

Hayır yaaaaaa ! diye bagirdim kampusun içinde, allahtan $enliklerden dolayı cok ses vardı da duyulmadı :P

Git sevgilin ilgi göstersin sana, o ok$asın duygularını.. Yoksa da bul bitane ne diyeyim..

Hadi bana bir akıl versin $imdi birileri ne yapayım :))

edit post

7 Reply to "Hala sakinim.. Hayır, çıldırmak üzereyim :)"

  • keLebek on 8 Mayıs 2009 06:33

    kız senden hoşlanıyor.bu kadar basit.
    tabi hoşlantı içersindeki kızların saçmalama potansiyellerinin bu kadar yüksek oluş nedenleri hala araştırılıyor o da var..

     

    Bugra on 8 Mayıs 2009 07:29

    Ya hayır, ho$lanabilrisin.. De ben olsam boyle kar$ı tarafı direk soğutacak bir yöntem secmezdim ayrı mesele :)

     

    keLebek on 8 Mayıs 2009 14:19

    herkesin kendince bir taktik sistemi oluyor değil mi bu konuda..

     

    Dolphinblue on 8 Mayıs 2009 15:04

    ee kadın işte! çok tipik şekilde reaksiyonlar vermiş. lakin sen hem gıcık olup hemde kibar olmaya çalışarak aklını karıştırmışın kızın. bide çikolata aramışın bulmuşun o saatte. kesin buğra benden hoşlanıyor diye anlatıyordur arkadaşlarına :P hadi bakalım potansiyel sevgili adayı kolay gelsin o zaman :)

     

    Bugra on 8 Mayıs 2009 17:52

    Demeyin ya :) Ama, off.. Aldıkmı ba$a belayı :) Yok birdaha çikolata falan :)

     

    principessa demek prenses (!) demek on 14 Mayıs 2009 08:46

    kanka kız hoşlanıyor hoşlanmasına da
    bi kız olarak en nefret ettiğim kız modeli :D
    ama seni de biliyoruz , bi değerlendirmem lazım bu durumu :D
    değerlendirince yazarım
    muahaha :)

     

    Bugra on 14 Mayıs 2009 12:09

    Sen kız olarak nefret ediyorsun kanks, ben erkek olarak ettim yani :D

    Değerlendir bakalım da olayda benim ne sucum var allahsen yapma :D

     
  • Yorum Gönder