Farklıdır benim kol duğmelerim,

Yok öyle maddi bir değeri falan yoktur pek.

Hepsinin bir hikayesi vardır, yada bana hikaye anlatmı$lardır.


Hele bir tanesi var ki, bugune kadar ke$ke birazdaha tanıyabilseydim dediğim Dedemden bana kalanlar..

Parlaklıklarını da ondan alıyorlar zaten, biliyorum.

Sonra, eski sevgilimle birlikte aldığımız,

Annem’in hediye ettikleri,

Ablam’ın düğününde taktıklarım..

Kutularından çıkardım $imdi onları, sohbet ediyoruz.. Ben kahvemi yudumlarken onlar hikayelerini tekrar anlatıyorlar.

Her gömleğe yakı$mazlar benim düğmelerim, her gömlekte onları ta$ıyamaz zaten..

Çoğu zaman ağırlıkları altında ben bile eziliyorum, gerçekten…

Bence misyonları çok büyük, ayrı olan iki $eyi bir araya getirmek.. Zor.

Bug


edit post

7 Reply to "Zordur Ayrılıkları Gidermek.."

  • keLebek on 11 Mayıs 2009 02:49

    İki küçük kol düğmesi....


    (:

     

    Gökyüzü on 11 Mayıs 2009 11:52

    Bir nesnenin hissettirdikleri en güzel bu şekilde anlatılabilirdi heralde...

    Barış Manço'nun kol düğmeleri şarkısı bile birden anlam kazandı içimde...

    Ömrünün güzel anılar ile dolması dileğiyle...

     

    Bugra on 11 Mayıs 2009 14:13

    @ keLebek : Evet, kalbim kadar :P

    @ Gökyüzü : O $arkı, hissettirebileceklerinin maksimumunu bana ya$atıyor sanıyorum.. Yıl olmu$tur dinlemeyeli, kendi kendime bir söz vermi$tim ve ne kadar aptalca bir$ey oldugunu anladım.. Playback,

    Te$ekkur ederim, hepimizin..

    Mutlu ak$amlar.

     

    Wilwarin on 13 Mayıs 2009 03:16

    Siz beni izlemişsiniz,bende sizi izlesem? =)

    Kol düğmelerinden kastın sanki kol düğmesi deilmiş gibi geldi bana yazında.. Belkide sadece benim kuruntum =)

    Ellerine yüreğine saalık..

     

    Bugra on 13 Mayıs 2009 06:53

    Memnun olurum Wilwarin :)

    Bahsettiğim $ey kol duğmeleri aslında ama normalden biraz daha fazla anlam yüklediğim için böyle algılamı$ olabilirsin :) Ama kısmen haklısın aslında, oldukları $ey değiller onlar..

    Te$ekkur ediyorum ,

    Mutlu gunler :)

     

    Anonymous on 15 Mayıs 2009 13:42

    kol düğmelerii...
    en çok onem verdıgım ıkı kucuk sey..

    yıllar once babamın eskı sevgılısın aldıgı kol dugmelerını kıskanmıyormusun dıye sordm anneme.. annem kol dugmelerı anlamlıdır. eskı karında alsa eskı sevgılınde alsa asla atılmaz satılmaz bı gun yadıgar olması adına saklanır dedı.. oyleydı gercekten.. sımdı abımde o ıkı kucuk sey..
    bunu bılerek hayatımda ılk kez asık oldugumda ona kol dugmesı aldım.. bı gun o da ogluna verıcek belkı.. ıkı kucuk kol dugmesı bıten bı ask hıkayesı ama gerçek bı askın hıyakesı...:)

     

    Bugra on 20 Mayıs 2009 06:02

    Canımsın !

     
  • Yorum Gönder